WELL, HELLO THERE.

 

Ikke den mest gjennomtenkte hevnen. 

 

Du fikk kanskje med deg at vi her i huset maltet “Gaylord” på husveggen til naboen? En hysterisk prankt, og og nok så uskyldig. I alle fall i forhold til hva naboen tok hevn med tilbake. Du fikk kanskje da også med deg at han prøvde å hevne seg direkte på meg med å ha klatret opp i soveromsvinduet, knabbet tre par truser og hang de i en snor bak bilen min. Det gikk ikke så bra. 


1. Tjukken, kaller jeg han. 


2. En fin liten kjekkas. 

Nå har han altså tatt hevn, på naboen i 2. etg, med å plassere 2 Moskusender i hagen vår. Altså, jeg liker dyr jeg og skulle gjerne hatt ender, men det passer seg faktisk ikke, i det hele tatt! Planen var langt i fra gjennomtenkt da disse trenger mye mer stell, plass og utstyr enn det naboen trudde. Når de først er her, da naboen ikke ombestemte seg, måtte man bare gjøre det beste ut av det. 


3. Bror og søster. 

Og siden naboen ikke  var hjemme når disse kom, så var det selvfølgelig jeg og Kristoffer det gikk ut over, siden det var vi som måtte ta ansvar. Jeg syns jo de er supersøte, og skulle som sagt veldig gjerne beholdt de, men det går ikke. Vi har sørget for at de har alt de trenger, men de trenger faktisk mye mer, i størrelse. De trenger større plass og de trenger større badekar og hus. 


4. Jeg kaller henne Tjukkis. 


5. Well, hello there. 

Endene har i alle fall fått et nytt hjem og flytter om to uker. Der kommer de til å få det helt fantastisk, så lenge de andre endene godtar de. Jeg skal kose meg i to uker med disse fremover jeg, men satser på at naboen har lært at man ikke tar hevn med levende vesener, som trenger både stell og tilsyn, i fremtiden. Det er faktisk ikke greit. Men krigen er ikke over, tru dere meg! 

 

Syns du Tjukken og Tjukkis er søte? 

 

___________________________________________________

#hverdag #hevn #nabokrig #nabolag #nabo #moskusender #dyr

___________________________________________________

16 kommentarer
    1. Margrethe: Kunne ønske jeg kunne beholde de, men da må jeg gi de enda større plass og da har plutselig ikke Petter noen uteplass igjen, og det går ikke 🙂 Men enn så lenge er de små og har stor nok plass, både ute og inne i huset sitt, men de vokser fort, så jeg føler det er greit at de får et nytt hjem <3 Søteste små fjærballene <3

    2. frodith: Nei, syns ikke det når ting ikke ligger til rette for det. Men, når har de alt de trenger og får masse kos og stell, men de vokser jo så fort, så hadde ikke hatt plass til de lenge, så veldig greit at de nå får et nytt hjem snart 🙂 Jeg får kose meg med de så lenge jeg kan, for jeg syns de er kjempesøte <3

    3. Kjempesøte, men en lite veloverveid handling fra naboen. Skal man “Hevne” seg så får man gjøre det på en måte som ikke går ut over uskyldige skapninger. Uansett – noen sjarmtroll og veldig godt at de har fått et nytt hjem! 🙂

    4. Søte de der – det er nesten slik jeg ser ut om morran når jeg ser meg i speilet. Kvakk kvakk – ha en fin dag.

    5. Søtmonsen ): Nei, ingen syns det var særlig greit, bortsett fra naboen selv 😛 ha ha.. Men men, dyrene blir godt tatt vare på- har nok plass nå mens de er små, men de vokser jo fort- men blir bra å flytte til et nytt og permanent hjem om to helger 🙂

      Jeg syns jo de er så søte og skulle gjerne beholdt de <3 he he

    6. karidansen: Ja, syns jo det. Nå er det ikke slik at disse dyrene har lidd, eller lider av dette, men på sikt, når de vokser, så hadde det ikke vært plass til de, så veldig greit at de har fått et nytt hjem 🙂 Så får jeg bare kose meg med de søte små så lenge det varer <3

    7. solliv: Supersøte <3 Ja, nå når vi er hjemme er det ikke noe i veien med tiden, men på sikt når de blir større er det verre med plassen- jeg har tross alt to store hunder som trenger uteplassen sin- så føles godt at jeg veit de snart skal til et godt hjem med mye plass 🙂

    8. Toini: De er supersøte og det blir trist når de flytter, men litt godt også for fy flate så mye jobb det er med slike grisete dyr 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg