DET MÅ GJØRES INNIMELLOM DET OGSÅ.

 

Ikke alt er like gøy, men.

 

I dag har de tømt søppelet, så vi endelig skrubbe søppeldunkene. Det må gjøres innimellom det også, for de stinker jo helt pyton. Jeg er av typen som alltid plukker opp etter hundene mine, og 90% av alle de posene ender opp i min egen søppeldunk. Det lukter ikke akkurat blomster av de posene. Og vi hadde jo rekefest for et par helger siden, og restene blei kastet i søpla. 


Kristoffer var så snill og skrubbet denne gangen. Jeg bare slapp unna med å se på. 

Det er ikke mange jeg kjenner som desinfiserer og skrubber søppeldunkene sine, men det er i alle fall noe jeg setter pris på at blir gjort. Nå skal jeg ikke påstå å si at det blir nøye skrubbet, for ingen av oss ville krabbe inn i dunkene, men det hjelper i alle fall å skrubbe lokk og kanter og så langt man rekker nedi. Ikke skal jeg skryte på meg å ha gjort annet enn å se på denne gangen heller. 

 

Skrubber du søppeldunken innimellom? 

 

_______________________________

#hverdag #søppeldunk #skrubbe #lukt 

_______________________________

14 kommentarer
    1. Flink arbeidskar.. 🙂 Mannen gjorde det av og til da vi bodde i huset.. Her i leiligheten har vi felles med andre..så da er det vaktmesteren sin jobb :)) Klem <3

    2. Jeg ser at folk gjør det..men har ikke gjort det selv…Jo..de gangene dethar blitt grisete må jeg…men har det ikke som vane nei…Flinke mannen!

    3. Av og til gjør jeg det. Det blir fort vond lukt og da kommer fluer og bakterier skapes fort. Det er bra med gode vaner når det gjelder slikt noe. Ha en fin natt.

    4. Her var de også i går og tømte en diger container med søppel fra buene rundt om. Og den ble faktisk spylt etterpå. Og da snakket vi om at vi ikke var hjemme og fikk tatt dunken der… har jo vært rundt 35 grader der noen dager nå.. så.. jupp,, pyton var det 😛

    5. Helge: Ja, lukten og det tiltrekker seg en del fluer, og det er ikke noe særlig 🙂 Greit å spyle de litt innimellom, om man ikke orker å vake de hver gang 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg