HEVN, HEVN OG ENDA MER HEVN.

 

Sånn kan det gå. 

 

Vi har startet en liten krig her i nabolaget. Et nok så fredelig krig, vel og merke. Vi er gode venner, men jaggu “plager” vi hverandre så godt det lar seg gjøre. Noen ganger rotter vi oss sammen mot hverandre også. Det siste stuntet var å klatre opp i toppen av stigen og skrive “GAYLORD” på husveggen til naboen, mens de var borte for helgen. Det falt ikke i smak hos alle, men vi lo vi. 


Kunst ala Elevele. Og bare for å poengtere; naboen driver å maler huset sitt, der jeg “tagget” var det enda ikke malt. Humor for viderekommende. 

Jeg har fått min hevn i dag, siden det faktisk var jeg som måtte klarte opp i stigen og male fordi de andre har høydeskrekk og generelt er pinglete. Synd for naboen så oppdaget jeg sprellet hans i det jeg var ute av gårdsplassen. Han har rett og slett vært i soveromsvinduet vårt i natt, igjen, og plukket med seg tre av trusene mine som hang til tørk og hang de i en snor etter bilen. 

Ha ha- synd for han at jeg oppdaget det, for det hadde vært kleint å kjøre gjennom byen med truser på slep. Han skal ha for forsøket uansett. Og hvis han trur han ikke får hevn tilbake kan han tru om igjen. Det kommer når han minst venter det. Nabokrigen er i gang, og det er faktisk naboen selv som har startet den. Vi får se hvor langt dette kommer til å gå og hvem som gir seg først.  

 

Bor du i et nabolag med litt på kanten humor? 

 

__________________________________________

#hverdag #nabokrig #hevn #humor #nabolag #nabo

__________________________________________

10 kommentarer
    1. Man får ikke mer morro en man lager selv….Koselig det..med litt på kanten morro..så lenge alle er med på det…:-) Hadde vært morsomt om du kjørte rundt med truser…hihih…Ha en god kveld!

    2. Du allmektige,, så glad jeg er at jeg ikke bor i et sånt nabolag.. jeg hadde ikke fått tid til annet enn å herje villmann med alt mulig slags rampestreker 😀 Lykke til 😀

    3. Toini: He he- det er helt sant, og her har i alle fall noen av oss veldig gøy 😀 Det er ikke mer enn to helger siden som vi hadde rekefest, så vi finner ikke bare på tull med hverandre- en god balanse 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg