FOR EN KVELD!

 

Jeg har nesten ikke ord for hvor bra det var! 

 

På onsdag var jeg på Ed Sheeran-konsert, og herlighet så bra det var! Jeg har hørt at han er utrolig flink live, og det stemmer virkelig. Det blei en fantastisk kveld, med gåsehud over hele kroppen hele tiden. Jeg kunne så klart ønske at konserten aldri tok slutt, men det var en fantastisk opplevelse. Håper ikke det er så lenge til han kommer tilbake til Sverige, eller kommer til Norge. 

Vi dro inn sånn passe tidlig på onsdagen for å rekke litt shopping, men det blei ikke så god tid til shopping likevel. Vi stoppet derfor på Torp i Uddevalla på vei hjem, men det blei ikke så alt for mye shopping da heller, men litt fikk vi alltids plukket med oss. Jeg har vært på jobb i dag og kjenner det er deilig med helg nå. Vi har ikke de store planene, og godt er det. Helgen skal bare nytes. 

 

Er du klar for helg? 

 

_____________________________________

#hverdag #edsheeran #konsert #musikk #helg

_____________________________________

14 kommentarer
    1. Jeg har bare sett ham opptre i den siste Bridget Jones -filmen! Hadde aldri hørt om ham før det! Da jeg skjønte at han var så kjent, følte jeg meg temmelig akterutseilt der jeg satt! 😉

    2. Jeg har også hørt at han er råbra live, men har ikke opplevd det selv. Så bra at det ble en fin opplevelse for dere ;o)) Er jeg klar for helg, tja nå har jeg klart å bli forkjøla igjen så det blir vel å slappe av tenker jeg.

    3. Ja, det der var nok en flott opplevelse <3 Håper han finner veien til Norge også 😀
      Shopping er gøy når man er på reise. Ofte kjekt å finne ting vi kanskje ikke har hjemme 🙂
      Helg har jeg hatt i 3 uker nå, men snart er det hjemreise. Så påfølgende helger blir helt sikkert kjærkomne 🙂
      Kos deg masse og god helg <3

    4. Vera Lynn: Han er helt utrolig flink- håper jeg får oppleve flere konserter med han 😀

      Åhh, så kjedelig!! Håper den forskjølelsen går over fortere enn svint <3

    5. Eva: Ja, det hadde vært fint om han tok turen hit også 😀

      Ja, gøy å finne ting man ikke har hjemme- spesielt hvis man trenger det 🙂 Jeg fant jo ikke det jeg faktisk trengte, men fant litt annet småtterier 🙂

      Koselig å se at dere koser dere på ferie <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg