JEG GÅR FOR RIMELIGE INNKJØP.

Reklame | Glitter // annonselenker

 

Jeg roter bort alt, så det er liten vits i å legge mye penger i ting. 

 

En ting jeg absolutt ikke greier å holde styr på er solbriller. Jeg veit ikke hvorfor, men de blir bare borte, eller ender opp på plasser hvor de bare blir liggende fordi jeg glemmer de bort. Det høres kanskje rart ut, men det er sant. Jeg hadde et par solbriller i bilen, som jeg glemte å legge igjen i bilen og nå er de sporløst borte. Jeg måtte derfor kjøpe nye, og da tok jeg med flere heller. 


PILOT-REGNBUEFARGEDE // HER (annonselink). 

Jeg var på Glitter for ca. 3 uker siden og kjøpte noen nye solbriller. Der koster de nesten ingenting, men de har likevel mye fint å velge på. Og siden jeg faktisk roter de bort fortere enn jeg vil innrømme, syns jeg det er helt greit å kjøpe billige solbriller. Da kan jeg heller kjøpe flere, slik at jeg har reserve når jeg først roter bort noen. Jeg har faktisk allerede rotet bort et par. 


GLITTER // HER (annonselink)

Jeg veit som sagt ikke hvor solbrillene blir av, men borte blir de. Når de koster sånn 50 kr er det helt innafor å rote bort noen i ny og ned. Det er ikke like gøy når du har svidd av flere tusen kroner på et par solbriller og de brått er borte. Da er Glitter et godt alternativ, syns jeg. Jeg får se om jeg får shoppet meg et par nye i Göteborg i morgen. Jeg kan tydeligvis ikke få mange nok. 

 

Blir solbrillene dine sporløst borte sånn helt av seg selv? 

 

______________________________________

#hverdag #annonse #glitter #solbriller #sommer

______________________________________

8 kommentarer
    1. Men det er ikke sånn at du hadde tatt bedre vare på noen som var dyrere?? Jeg er sånn selv..men nå bruker jeg jo ikke solbriller lengre..og slipper det…Ser fine ut disse da…OG jeg er ikke opptatt av merke på sånne ting…og syns det høres rart ut å bruke flere tusen på det….men det er meg….

    2. Toini: Nei, hadde det vært tilfelle hadde jeg investert i et par nye dyre, igjen 😛

      Jeg syns det er dyrt nok å måtte bruke flere tusen på briller og linser- for det må man dessverre- så jeg gidder i alle fall ikke å bruke flere tusen på solbriller i tillegg. Spesielt ikke når de aldri er der jeg trenger de.. Ha ha

    3. Solbrillene har jeg stort sett kontroll på. Men har de siste 2 ukene leita etter kamera mitt. Husker ikke hvor jeg la det men det dukker vel opp en vakker dag. Det var faktisk en gang jeg leita 4 timer etter lommeboka. Fant den til slutt under senga.
      Så av og til roter jeg litt mye. God tur til Gøteborg. Håper det blir en fin konsert og en minnerik tur.

    4. Helge: Det har skjedd at jeg har funnet telefonen i kjøleskapet liksom- men solbrillene dukker liksom aldri opp igjen, merkelig nok :O

      Tusen takk- det var en fantastisk tur 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg