NÅR MAN LIKSOM ER TILBAKE.

 

For en opplevelse! 

 

Det er så typisk når man sier at man er tilbake her etter en pause, og så er man på farten hele helgen og kommer hjem til null nett- da blei det pause igjen da, selv om jeg egentlig ikke hadde det. Jeg var jo på Eminem-konsert i helgen og har kost meg maks med det. Vi overnattet på hotell, på Holmenkollen av alle plasser, så det har uansett ikke vært tid til noen skriverier. 

Konserten sto til forventningene og vel så det, men selve arrangementet sugde big time. Sorry Obos og Sommertid, men dere tok dere virkelig vann over hodet når dere trudde dere skulle takle 55.000 mennesker på et og samme sted. Jeg har svært lite positivt å si om selve arrangementet, men det får nå være. Jeg fikk sett og hørt Eminem, så jeg er uansett fornøyd. Nå kan jeg snart dø. 

Nå er det Ed Sheeran-konsert i Göteborg neste uke, så jeg må i alle fall vente til det før jeg dør da, for det er også noe jeg seriøst gleder meg helt sykt mye til. Jeg kan nesten ikke vente, selv om jeg allerede har ventet i over seks måneder. Det kommer til å bli så bra. Ellers har jeg vært på jobb og skal jobbe hele uken, så det skjer ikke så mye spennende sånn ellers. Det er varmt, igjen. 

 

Har du noe du gleder deg til? 

 

_____________________________

#hverdag #pause #konsert #eminem 

_____________________________

8 kommentarer
    1. Så bra du har kost deg…og har enda mer å se frem til…Men…du må ikke si sånn…at nå kan du dø…vet du tuller..men…ish….troll i ord…nei…du skal se mange konserter du…før du dør….;-) Ha en god kveld og kos deg i varmen!

    2. Sånne store arrangement må jo være veeeeldig nøye planlagt..dumt det ikke funka helt..men bra du fikk en fin opplevelse av artisten.. 🙂 Nå om dagen gleder jeg meg til badeturer…har tatt en dukkert i dag også 🙂 Klem <3

    3. Litt av et opplegg når så mage skal på konsert. Tok sikkert 2 uker bare med rigging av utstyr. Litt av et puslespill når alle gjerder, boder, toaletter og kiosker skal på plass. Ser frem til siste halvdel av juli for da vil jeg unne meg litt ferie alene.
      Ha en fin dag.

    4. annebe: De har sikkert planlagt mye i hodet, men de glemte på en måte at det skulle gjennomføres også 🙂 Ikke hadde de informert de som jobbet på arrangementet godt nok heller- virker i grunn ikke som om noen var informerte om noe, og det var fryktelig dårlig. Men men, vi overlevde og vi koste oss under Eminem 😀

    5. Helge: Vel, det virket som om de hadde brukt en halv dag på alt, og ingen som jobbet der visste noen verdens ting, annet enn sitt eget navn, så de som har planlagt og arrangert dette bommet totalt, for å si det mildt. Men men, vi fikk sett Eminem så vi er fornøyde med det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg