SI HEI TIL HU MED MANGE NAVN!

 

Ellinor, Elliott, Emelie, Evy. Kjært barn har mange navn. 

 

I forrige uke spurte jeg en oppdretter av Irsk ulvehund om hu skulle ha så mange hunder med seg til Gol at jeg kunne låne en av de. Vi har apartment på Gol slik at vi ser hverandre, så vi er nok så nære naboer. Hu sa med en gang ja til at jeg kunne låne Ellinor, da hu egentlig hadde tenkt at hu skulle være hjemme i år. Da er det jo fint at jeg kan låne henne slik at Petter har litt selskap. 

I år blir jeg nemlig helt aleine på Gol, noe som er veldig kjedelig. I tillegg blir det en del jobbing på meg på Gol, så da hadde Petter blitt litt aleine. Eller, han ligger i teltet ved siden av meg, men det blir jo veldig kjedelig. Nå har han Ellinor til å holde seg med selskap. Vi var å hentet henne i går, og hu er bare super søt. Petter er litt sjokkert og har vel ikke helt skjønt hva han skal med henne. 


Fineste Ellinor. 

Jeg har snakket om Ellinor i flere dager nå, så nå når jeg endelig har henne i hus greier jeg ikke å huske navnet hennes. Det går mye i Elliott og Emelie, og litt Evy. Jeg vei tikke hvorfor. Jeg trur det begynte med at Petter og Elliott klinget så godt, helt til jeg husket at det var ei tispe og at hu het Ellinor. Likevel har jeg store problemer med å huske det når jeg snakker med henne. Merkelig. 

Hu lyder vel snart alle navnene, så det går greit. Hu er ei meget trivelig frøken på 4 år. Hu hadde faktisk bursdag på tirsdag som var. Hu er snill og kosete og veldig lydig. Hu hører på alt man sier. Hu syns nok det er litt rart å være borte i fra flokken sin, men det går seg nok til om ikke så mange dagene. De har i alle fall fått løpt litt i skogen i dag og blitt litt bedre kjent. De blir nok gode venner.

 

Syns du Ellinor er søt? 

 

_________________________________

#hundogkatt #hund #hundepass #venner

_________________________________

10 kommentarer
    1. Ja herlighet! Så nydelig!! og jeg har jo en litt forkjærlighet til de mørke jeg da…ligner litt på min Angus…og vet du..nå stod jeg helt stille på navnet hans også..hihihi…måtte spørre Bjørn…Du må kose deg med Elliot..og ha en god helg på Gol!

    2. Toini: Hu er så søt at det nesten ikke skulle vært lov <3 Og dette er min favorittfarge på rasen- mørk grå til svart <3 Litt lysere grå enn dette går også an <3

      Gol er ikke før neste helg altså, men vi lader opp og hundene får bli ordentlig kjent før vi skal dit 😀

    3. Ellinor er en søt hund. Gikk bra hos tannlegen i dag. Ellers har det blitt mye hostesaft og søvn i det siste men er bedre nå. Så hvis jeg ikke blir verre i natt med kvalme og feber så blir det tur til Risør i morgen. Ha en fin kveld.

    4. H: Takk 😀 Så bra at det gikk bra hos tannlegen 😀 Håper du kommer deg til Risør i dag 🙂 Jeg har aldri vært der, kun kjørt forbi langs hovedveien på alle mine turer fra Lindesnes-Halden, Halden-Lindesnes 🙂

    5. Etdiktomdagen: Supersøt <3 Og Petter er glad for selskap, selv om han er litt forundret over at hu er her også 😛 He he.. De ligger å snorker i kor nå, etter en liten morgentur- vi rakk heldigvis inn før regnet kom 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg