GLIMT AV REGNBUEN.

 

Tung dag. 

 

I dag var jeg så sykt tung i beina når jeg skulle gå morgentur med Petter. Det føltes ut som om beina var fylt med bly liksom. Det føltes ikke ut som at det gikk fremover i det hele tatt. Men vi kom oss runden rundt, en litt annen runde enn vi pleier å ta, så skal være fornøyd med det. Temperaturen var behagelig og etter regnet i natt og tidlig morgen fikk vi et glimt av regnbuen. 

Resten av dagen har vært litt tung den også. Det tok lang tid før beina føltes lettere og jeg har vært sykt trøtt i dag. Gjesper dagen lang. Faktisk sov jeg litt på sofaen i sta. Jeg hadde ikke sjanse til å holde meg våken, så det måtte bare bli sånn. Nå skal jeg komme meg ned i kjelleren og få fikset klærne som henger til tørk der. Mye som må taes tak i, men det blir ikke mer enn akkurat det i dag.

 

Har du hatt en bra dag? 

_______________________________

#hverdag #sliten #tung #trøtt #regnbue

_______________________________

16 kommentarer
    1. Den har kommet seg…Dagen. Jeg har stort sett følt meg som om noen har slått løs på meg i hele natt :-/ Føler meg mørbanka, vondt i hodet og rygg, og er marg-sliten 🙁 Men kom seg litt etter hvert..

    2. Fikk vondt i halsen mandag. Det har gått over til nesa som renner og jeg hoster mye. Så dagen har ikke vært noe særlig. Noen timer under dyna i dag men jeg kom til fotpleier og det gikk bra. Skal til tannlege i morgen og håper jeg er bedre da. Ha en fin kveld.

    3. Hmmm.. har du vurdert en legesjekk ? Du høres ikke ut til å være i toppform 🙂 Vi har hatt en knall dag her i Telemark. Vært på farten som du kanskje har lest om 😀

    4. Så flott! jeg så etter den midt på dagen i dag..da kom det en regnskur, og solen skinte..men jeg så den ikke….Håper dagen ble fin!

    5. Har hatt det slik i det siste selv ;o Sover svært dårlig om natten, og blir sånn skikkelig i- svime- trøtt på dagen etter jobb ;o
      Føler meg rett og slett som en zombie.
      Så hadde jeg hatt noe energi, skulle jeg sendt litt til deg ;D Jeg overlever på jobb med en red bull, haha 😛

    6. Så nydelig regnbue, som et håp fra himmelen. Joda, dagene går de og mine ben er også så tunge. Heldigvis går det bedre med formen min og et håper jeg et gjør med din også. Ha en fin dag 🙂

    7. dedicat: Er mest bare diagnosen min som er teit og det får ikke legen gjort noe med, dessverre 🙂 Men er mye bedre i formen nå- beina er ikke tunge lenger 🙂

    8. Søtmonsen ): Jeg kommer til lunsjtider og da er jeg så trøtt at jeg nesten stuper- da må jeg henge ut av vinduet litt og riste litt løs 😛 ha ha

    9. natheless: Regnbuen er fin <3 Det er tungt med tunge bein altså- men heldigvis er det over nå 😀 Håper du er i fin-fin form så du får en super helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg