HELG, HELE HELGEN.

 

Denne helgen blir bra! 

 

Vi har vel egentlig ikke de største planene denne helgen, men det er helt greit det altså. Vi skal straks i gang med litt grilling, blir litt sein middag i dag. I morgen skal vi heie på naboen vår som skal sykle et, eller annet ritt. Jeg er dårlig på å huske slike ting, men jeg husker i alle fall at vi skal heie han inn i mål. Naboen vår heter Stian, jeg har skrevet om han før, og han har egen blogg. 

På kvelden i morgen skal vi ut å spise med et annet vennepar. Det blir hyggelig. Vi skal prøve ut et nytt spisested her i helgen, med noen kjente og flinke kokker, så det blir spennende. Jeg trur de har kjempegod mat og det blir nok en treretters. Utenom det blir det vel en rolig helg, og det skal bli godt kjenner jeg. Det er meldt høye temperaturer, så det spørs om ikke vi må bade litt også. 

 

Har du noen planer for helgen? 

 

_____________________

#hverdag #helg #sommer

_____________________

14 kommentarer
    1. Høres ut som en herlig helg…ingen planer her heller…ble ikke bobil tur denne helgen…men kjenner på kroppen at det er helt greit å bare være hjemme…liker egentlig best å ikke ha så mange planer…kos deg og ha nyt helgen!

    2. Høres hyggelig ut, kos dere <3 her er det konfirmasjon i dag og flate ut i sola i morra, spørs om det ikke blir ett bad eller to også 😀 ha en nydelig helg 😀

    3. Har bada alt på Kalvøya i dag men ble så veldig varmt så jeg dro hjem igjen. Blir nok mer bading i løpet av helga. Vil prøve vannet i Hvalsdammen i morgen. Et stykke unna men greit og teste andre badevann også. Det blir snart kiwi på meg og deretter litt ymse. Ha en fin dag.

    4. frodith: Jeg prøvde veldig hardt å få det til, men det passet ikke så godt likevel, og det kom så brått på plutselig når dagene gikk så fort, så jeg fikk ikke lagt kabalen 🙁

    5. dedicat: Jeg hadde så lyst til å bli med på bloggtreffet, men det fikk seg ikke til å bli slik 🙁 Håper konserten var bra også- bloggtreffet var uten tvil best 😉

    6. Margrethe: Nei, dessverre. Det lot seg ikke gjøre 🙁 Blei for mye som skjedde, alt for varmt å ta med seg Petter og for mange timer borte, så fikk ikke kabalen til å gå opp 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg