KAKTUS.

 

Kaktus liker varmen. 

 

Sommer, ingen tvil om det. Nå er det så varmt at selv varmen svetter- garantert! Jeg fant frem kaktus-skoene mine i dag, som jeg kjøpte for sikkert 3 år siden, og tenkte at de passet bra i denne varmen. Hallo, de er jo dritkule! Kaktus på tur liksom. I kveld tenker jeg det blir en tur på stranden for å bade. Det er uutholdelig å gå tur i denne varmen, så Petter får heller få seg et kveldsbad. 

 

Liker du varmen? 

 

_____________________________

#hverdag #kaktus #sommer #varmt

_____________________________

14 kommentarer
    1. Kjempekule sko :)) Liker finvær men måååå bade når det er så varmt :)) Artig innlegg om hvem du “er” i forrige innlegg også ..<3

    2. Så stilig sko..og ja..kaktusen må jo like varmen..DET gjør ikke hunder på tur…jeg prøvde meg ut ved 10 tiden..ble en kort tur, og vi måtte finne mange vannhull…Zevs sliter verst…bad høres lurt ut..om han liker det….ha en god kveld og håper du har kost deg på stranden!

    3. Jeg er ikke så glad i varmen – jeg dro rett og bada etter jobben 🙂 det var deilig det…… og kaktusskoa passer flott i den ørkenvarmen her – kule er de! 🙂

    4. annebe: Takk 😀 Syns de var så søte at jeg måtte ha de, og de var kule nå, tre år seinere og jeg endelig fikk brukt de 😛 he he

    5. Lisabeth: Jeg syns de er såååå kule 😀 Trur ikke de har de lenger, siden jeg kjøpte de på H&M for sikkert tre år siden, om ikke fire 😛

    6. Toini: Syns de er så kule 😀 Nei, nå er det alt for varmt. Vi går tur 05.55 på morgenen og i dag var det allerede for varmt allerede da :/ Har hatt et par dager hvor vi har gått kortere tur, men i dag måtte han få en vanlig tur på ca. 30 min, og selvfølgelig måtte det være varmt i dag, Men vi skipper tur midt på dagen nå, bare ut å tisse når jeg kommer hjem fra jobb, og så får han heller bli med på stranden, eller vente med tid til denne tiden- nå er det jo over 25 grader ute enda, men solen steiker i alle fall ikke :O Han liker ikke å svømme, men får kjølt seg ned i vannet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg