PETTER #11

 

Petter.

Lille bustebarten fikk seg et bad i dag. Det trengtes etter en uke med dynking i Aloe vera spray. Han var helt fet i huden, og det tiltrakk seg så klart alt av mulig skitt og støv. Men nå er han ren og pen igjen og lukter deilig, våt hund. Kremt. Etter skrubbingen fikk han litt vannmelon. Vannmelon er godt, spesielt på slike varme dager. Akkurat nå ligger vi inne, fordi det er for varmt ute. 

 

Liker du vannmelon? 

 

______________________________________

#foto #hund #irskulvehund #bading #vannmelon

______________________________________

12 kommentarer
    1. Fine Petter! Skikkelig bustetroll i dag ja…hihihi.. Jeg er ikke spesielt glad i vannmelon…men spiser det jo..om jeg får det…ha en god kveld!

    2. frodith: Ja, i denne varmen er det faktisk bedre inne- orker jo ikke å puste ute liksom 😛 Ja, Petter digger vannmelon, akkurat som meg, så han må få smake når jeg spiser, ellers får jeg dét blikket 😛 ha ha

    3. Toini: Selv “uten” pels blir han bustete etter en dusj 😛 ha ha. Og så de ørene da når han koser seg med vannmelon <3 Fine trollet <3

      Jeg elsker vannmelon- det er det beste jeg veit 😀

    4. dedicat: Veit du? Denne nye shampoen vi fikk pga utslettene han fikk lukter faktisk helt jævlig våt bikkje! Pleier å bruke Aloe vera shampoo ellers, og da lukter han jo våt Aloe vera, våt men rein liksom. Nå lukter han bare våt bikkje, og det er ikke godt i det hele tatt :O Møkkashampoo!

    5. Margrethe: Vannmelon er farlig godt- kan fint leve på det jeg 😛 ha ha.. Og Petter digger vannmelon også så han må få litt når jeg spiser det, eller gir han meg dét blikket. Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg