NU ÄR DET NATTEN.

 

Dagen liksom bare forsvant. 

 

I dag var det Ninja-konkurranse for Kristoffer og broren min og for en gang skyld blei jeg med. Konkurransen fant sted i en låve i Rakkestad. Jeg har vært med og sett på en trening der før. Ninja-konkurranse er hinderløp, inspirert av American Ninja Warriors som går på tv. Veldig gøy og fy flate så imponerende flinke de er. Jeg hadde kanskje greid ett, maks to av evig mange hindre. 


Sorry for mye like bilder for tiden, men det er sånn ca. det eneste motivet vi har her i nabolaget. 

Det var veldig gøy å se på, men fy så fort tiden gikk. Vi reiste hjemme fra klokken 10 og kom hjem klokken 17. Heldigvis at jeg gav Petter en god morgentur først. Jeg trudde vi bare skulle være borte i sånn fire timer, eller noe. Petter sov som en stein når vi kom hjem, men var glad for å se oss, selvfølgelig. Han er heldigvis en enkel hund sånn sett. Vi har kost masse i kveld. 

Jeg må bestille veterinærtime til han i morgen, etter jeg oppdaget han er helt rød i huden flere plasser, så krysser fingrene for at det ikke er allergi av noe slag. Jeg får bare vente å se hva veterinæren sier. Han er i ikke plaget på noe vis, det er verre med meg, så det er jo en fordel da. Nå skal jeg egentlig gjøre meg klar for sengen. Er veldig sliten etter en lang dag i en låve. 

 

Har du hatt en fin søndag? 

 

_________________________________

#hverdag #natten #søndag #ninja #hund

_________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg