JEG SOVNET.

 

Deilig å få med seg solnedgangen. 

 

Jeg sovnet på sofaen jeg og våkner fem minutter før treningen skulle begynne. Det er teit da! Jeg var så klar for å trene i dag, trudde jeg. Sånn kan det gå. Vi tok heller en tur ut på Ystehede for å fiske etter at Kristoffer kom hjem fra jobb. Han jobber en del overtid i disse tider, så koselig å kunne gjøre noe sammen på kvelden når det først er så fint vær. 20 grader i solnedgangen er ikke feil! 

Petter syns det er dritkjedelig å være på fisketur i båndtvangen. Å ligge i ro er ikke han si sterkeste side, for å si det sånn. I tillegg er det alltid så mye folk der ute nå, så da kan vi liksom ikke bryte båndtvangen selv om det ikke er til fare for noen dyr. Vi tuslet litt rundt på plassen, så han fikk i alle fall beveget seg litt. Kristoffer har tent grillen nå så det blir visst grillet pølse til kveldsmat. Jodaså. 

 

Har du hatt en fin dag? 

 

____________________________________________

#hverdag #solnedgang #fisketur #kveld #kveldssol #sol

____________________________________________

8 kommentarer

Siste innlegg