JEG LEVER.

 

Noen ganger er det bare deilig å koble litt ut. 

 

Jeg var tilbake på jobb på fredag. Det gikk sånn ganske greit. Formen var ikke helt på topp, men jeg holdt ut hele dagen. Vi spiste taco hos naboen på kvelden, og jeg husker jeg var så sinnsykt trøtt at jeg allerede klokken kvart over åtte begynte å mase om det ikke var innafor å gå å legge seg. Heldigvis skulle Kristoffer løpe løp i Strömstad på lørdag, så vi la oss ikke så alt for seint. 

Jeg var med inn til Strömstad på lørdag for å heie på Kristoffer og broren min. Vi var heldige med været, og det var et nok så kort løp, så ventetiden var ikke så lang heller. Vi sto nesten helt ved mål for å heie på de. Broren min kom på 7. plass mens Kristoffer kom på 9. plass. Flinke gutter. Jeg blei sliten bare av å se på som vanlig jeg. Men gøy er det. Vi var heldige med været. 

På kvelden kom naboene over ned og naboene over veien bort slik at vi kunne grille alle sammen. Søsteren min og gubben hennes hadde også tatt turen, så det blei ekstra koselig. Utover kvelden bålet vi og jeg rakk å få i meg hele tre øl før jeg nesten sovnet sittende. Utrolig hvor koselig det er å samles slik og grille og kose seg. Været var jo veldig bra også, selv om det blåste litt. 

Jeg var sliten som fy på søndagen, men jeg kom meg ut dørene og blei med Kristoffer på en liten fisketur før vi skulle i bursdag oppe hos naboen. Vi var helt i ekstase over bursdag, jeg og naboene, siden det da er lov å spise kake og annet godt som blir servert. Vi har jo fremdeles godteristopp og det går veldig bra. Jeg lever altså enda, jeg har bare koblet litt ut denne helgen.

 

Hadde du en fin helg? 

 

______________________________________________________________

#hverdag #helg #pause #grilling #sosialt #koselig #nabolaget #venner #familie

______________________________________________________________

12 kommentarer
    1. Hatt en kjempefin, eller daff helg etter turen 🙂 Men trengte en liten daffe-helg etter aktiv tur 😀 Mye koselig du har gjort også da 🙂

    2. Fint du har hatt det bra selv om du har vært i “trøtteste laget”..:)) Heiagjeng er viktig for de som løper… er/har vært mange løpere i min familie :)) Likte godt det bildet.. er vel fra grillkvelden det da… ? Ønsker deg ei fin ny uke <3

    3. Hørtes veldig koselig ut. Grill har jeg ennå ikke dristet meg til å tenke på 🙂 Men det kommer tider for det.. ellers har helga vært helt grei 🙂 Snart oppkjøring mot mye farting 😀

    4. Godt å vite! Jeg sikter til overskriften her. Ser ut til at du har hatt en både travel og koselig helg her. Godteristopp? Hvilke usunne uvaner du har, he-he! Det hadde psykisk ikke passet min kropp 😉 Jo, i helga har jeg vært på utflukt med fotoklubben, så har vi grillet ute på terrassen, for første gang denne sommeren. Dessuten har jeg malt akvarellmalerier. Ei super helg, synes jeg 🙂

    5. annebe: Ja, er viktig å heie litt- jeg heiet på alle som løp forbi jeg 🙂 ha ha.. Ja, bildet er fra grillkvelden. Søsteren min hadde gikk Petter en pølse, så han var så klart ekstra glad i henne 😛 ha ha

    6. toveview: En travel og koselig helg med masse god mat 😀 Ja, jeg spiser jo egentlig ikke godteri, men begynte litt mye her i fjor og har i grunn spist godteri hver helg pluss litt til etter det. Nå er det stopp- naboene er med, og vi blir straffet av mannfolkene hvis vi ikke greier det, så vi henger i 😉 I tillegg tok jeg helt av på Red Bull.fronten igjen, så nå får jeg kun drikke én Red Bull på lørdager- det går overraskende nok veldig bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg