HVITE, FORDI DET ER VÅR.

 

‘Spørs vel hvor lenge de er hvite, men. 

 

Sist jeg var på Nordby for å kjøpe litt hundemat, kattemat og litt sånt, fikk jeg dratt med meg noen nye sko også. Jeg følte jeg trengte det. De hvite Superstar Adidas-skoene mine er ikke akkurat hvite lenger. Mulig jeg kan vaske de? Ikke hadde jeg noen tursko jeg kunne bruke når jeg var på tur med Petter heller. Det er hovedgrunnen til at Adidas-skoenen mine ikke er hvite lenger også. 


Jeg bruker de på jobb, så mulig de holder seg litt hvite lenge. 

Turskoene mine var så slitt at hver stein jeg tråkket på gikk rett opp i hælen og det er ikke akkurat deilig. Jeg kjøpte derfor et par nye tursko, like som de på bildet bare i svarte, de hvite over og siden de har 3 for 2 på den skobutikken kjøpte jeg meg et par andre joggesko også. Til mitt forsvar kastet jeg 4 par sko når jeg kom hjem, så at jeg kom hjem med 3 par hadde ikke noe å si. 

Jeg skal ta meg en skikkelig opprydding igjen i skoene og se om ikke det er flere sko jeg egentlig bare kan kaste. Det er ikke akkurat sånn at jeg samler på sko, og jeg bruker stort sett alle skoene jeg har. Men, det er alltids noen man kanskje ikke kommer til å bruke likevel, så da er det greit å fjerne de. Jeg trur i alle fall det er trygt å pakke bort vinterskoene nå. Hvis ikke blir jeg vred. 

 

Har du hvite vårsko? 

 

____________________

#hverdag #sko #hvit #vår

____________________

14 kommentarer
    1. Jeg kjøper sjelden eller mest aldri, hvite vårsko. Helst ikke vintersko heller, for jeg syns de blir så fort grå. Men til og fra jobb bør de jo holde på hvitfargen en god stund 😀

    2. minruteteskjorte: Jeg kjøper nesten alltid hvite sko, for jeg kler ikke svarte sko i det hele tatt 😛 Det er ikke tull en gang 😛 Men nå blei turskoene svarte, de forrige var lilla, for de blir så fort skitne så da er det greit med svarte så det ikke syns like godt 😛

    3. Ja de var fine…enn så lenge…men skal du bruke de på jobb..så holder de seg nok bra….jeg unngår alt av hvit..Ha en god kveld!

    4. Har blå tursko jeg, kjempegode men har gnagsår på venstre lilletå og det gjør fryktelig vondt innimellom. Må sjekke opp en time hos forpleier snart. Gode sko må man ha da blir turen veldig bra. Ha en fin kveld.

    5. Fine de.. men neppe noe i gjørmevåte veier her 😀 Og ikke har jeg hvite sko nei. Men de kan da vaskes. Madammen vasket sine her om dagen.. og brukte en sånn vaskepose for sikkerhets skyld 🙂

    6. Toini: Jeg kler ikke annet enn hvite sko, så her går det i hvite sko okke som 😛 ha ha.. Men jeg jobber jo inne og veien fra bilen til jobb er ikke så lang, så satser på de holder seg fine i litt mer enn en gangs bruk 🙂

    7. Margrethe: Jeg elsker hvite sko 😀 Dessverre holder de seg sjeldent hvite lenge, men det er jo mest fordi jeg går i skogen med Petter med hvite sko på beina 😛 ha ha.. Men nå har jeg kjøpt svarte tursko, så får være flink å bruke de 🙂

    8. solliv: Takk 🙂 De er faktisk veldig gode, syns jeg 🙂 Litt tykkere såle enn ellers, så føler man får litt ekstra demping når man går 😀

    9. Anonym: Nei, funker ikke så godt på gjørmefylte veier disse 😛 Heldigvis har vi fått mer vår vi nå, selv om det har regnet i et par dager. Typisk 🙂

      Ja, jeg tenkte også vaskepose. Har en del av de til bh’ene mine 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg