TILBAKEBLIKK, APRIL.

 

Enda en måned er over. Herre jemenin. 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Igjen må det nok bli at jeg fremdeles er i 100% jobb uten at helsen tar knekken på meg. Jeg er sliten innimellom, og trøtt, men helsen holder. Jeg har også vært på alle kickboksingtreninger denne måneden, og Petter og jeg har vært på mange rusleturer sammen. 

 

Månedens nedtur

Jeg har vel egentlig ikke hatt noen nedturer denne måneden, annet enn at visdomstannen har vært mer plagsom enn nødvendig. Jeg har fått time til fjerning av tannen 18. mai, så det er bare til å glede seg. Ok, det var skikkelig nedtur å få en skikkelig skattesmell. Den irriterer meg fortsatt. 

 

Månedens turer

Selv om vi har vært på en del rusleturer denne måneden har jeg ikke tatt noe særlig med bilder, dessverre. Det har blitt noen bilder med mobilen da, fra morgenturene og slikt. Men vi har vært mye ute, og det deilig. Håper været fortsette å være bra fremover. 

 

Månedens tanker

Jeg har vel egentlig ikke hatt så mye å tenke på denne måneden. April har i grunn vært ganske så grei sånn sett altså. En nok så enkel måned på mange måter. Deilig det også, og ikke alltid ha ting man må bry seg med hele tiden. Bare nyte dagene slik de er. Deilig. 

 

Månedens blogger

Denne måneden blir det Utifriluft, bare fordi at hu er så inspirerende med alle sine turer og herlige bilder fra turene. Uansett dag har hu vært på en flott tur, eller flere. Jeg liker bloggen til Utifriluft. Ta turen innom du også, hvis du ikke allerede kjenner henne. Hu er ei flott ei. 

 

Månedens blogginnlegg

Selv om jeg faktisk har blogget en del denne måneden har jeg egentlig ikke hatt så mye å blogge om, så det mange innlegg uten noe særlig innhold. Sånn er det noen ganger, når livet ikke er så alt for spennende. Det skjer ikke så mye, liksom. Noen innlegg jeg vil trekke frem: 

SAVN ♣

PLUTSELIG BARE STO DEN DER! ♣

MASSE ENERGI ♣

NULL HULL, AKKURAT SOM JEG TRUDDE ♣

 

Har du hatt en fin april? 

 

_______________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

_______________________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg