HELG!

 

Jeg trengte det nå, kjenner jeg. 

 


Jeg fant den ute i hagen for ti minutter siden. 

Denne uken har egentlig gått veldig fort. Heldigvis, for jeg er sliten som fy. Eller trøtt. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem fra jobb var å legge meg på sofaen for å sove. Jeg fikk aldri sovnet helt, da Kristoffer løp inn og ut dørene her sikkert hundre og førtiåtte ganger, og Petter var på beina like mange ganger. Til slutt blei jeg så gal at jeg heiv Petter ut for å klippe klørne hans! 

Det finnes ikke noe mer irriterende enn lange hundeklør som klikker i gulvet for hvert skritt de tar, og da må man ikke glemme at de har fire bein, og de skal trippe rundt hele tiden! Man blir fort litt gretten når man er trøtt. Kremt. Vel, nå er i alle fall alt på stell her, så nå skal vi snart mekke taco så vi kan begynne helgen skikkelig. Her i huset er det obligatorisk med tacofredag. 

 

Hva spiser du på fredager? 

 

_________________________________

#hverdag #helg #taco #tacofredag #sliten

_________________________________

16 kommentarer
    1. Fint bilde – hva slags blomst er det???? Her spiser vi ofte ost og kjeks… idag er det kun Firkløver, for vi skal hente prinsessa på flyet snart! 🙂

    2. Jeg er også møkksliten etter uka… Men kom i gang fint med helgen med treff med en av bestisene 😀 Her spises det ikke noe fast på fredag. Men jeg tror vi har fått fast søndagsmat nå 😀 Kjøttboller og mos 😉

    3. I dag ble det wienerpølser og mos her. Mye på tapetet nå om dagen. Nå skal teppe på balkongen byttes. Må gjøre grundig rent der ute før nytt gressteppe skaffes. Ellers blir det både skogs- og sykkeltur i helga. Ha en fin kveld.

    4. Margrethe: Takk 🙂 Har ikke peil på hva blomsten heter- jeg bare tilfeldigvis fant den i gresset på nedsiden av verandaen 🙂

      Kos deg med prinsessebesøk 😀

    5. frodith: I dag er det ikke så ille, trur jeg 🙂 La meg passe tidlig i går 🙂

      Åhh, kjøttboller og mos pleier jeg å snike inn midt i uken- nam! 😀

    6. Helge: Jeg elsker wienerpølser og jeg elsker mos (hjemmelagd) så det hender det jeg sniker inn på ravle dager 😉 he he.. Når samboeren var i Spania spiste jeg wienerpølse sikkert 4 av dagene 😛 ha ha

    7. Søtmonsen ): Det er dødsirriterende- men hadde jeg lagt meg inn på soverommet hadde jeg mest sannsynlig sovet til i dag 😛 ha ha..

      Ja, det så jeg og det så sååååååå godt ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg