TUNGT PÅ TRENING I DAG.

 

Jeg trur aldri jeg har svettet så mye! 

 

I dag var det seriøst en tung treningsøkt. Vi “sloss” med disse store boksesekkene som er nesten like høye som meg og veier 36 kilo. Det høres kanskje ikke så mye ut, men når du har bokset sekken sånn ca. 10 ganger, smeller den i gulvet på siste slag og så skulle løfte den opp rett etterpå, da får man melkesyre steder man trudde man ikke kunne få melkesyre altså. 

Jeg var så sliten på slutten at han jeg trente med måtte løfte den opp for meg på min tur også- unnskyld til deg, Martin. Ekstra vanskelig blir det med hanskene på og man ikke får skikkelig tak rundt. Men jeg syns det var gøy. Tungt, men gøy. I alle fall veldig effektivt. Jeg var så svett at jeg trudde jeg skulle drukne meg selv innimellom slagene. En vel gjennomført kickboksing-time. 

 

Har du trent i dag? 

 

________________________________________

#trening #kickboksing #effektiv #tungt #melkesyre 

________________________________________

20 kommentarer

Siste innlegg