GODFØLELSE AV Å TRENE.

 

Jeg trudde aldri jeg skulle komme dit. 

 

I dag har jeg vært på trening igjen. Det føles veldig bra! Det er kickboksing på tirsdag og torsdag, men nå kunne jeg nesten ønske det var en dag til i uken. Da hadde jeg på en måte trent “optimalt” i forhold til hva jeg burde. Jeg har egentlig veldig lyst til å ta meg en joggetur innimellom også, så vi får se hva jeg får til etter hvert. Skal ikke ta helt av riktig enda. Så sprek er jeg ikke.

Det var en god treningsøkt i dag. Jeg trur jeg lære noe nytt. Ikke alt er like logisk for kroppen som for hode, men med litt veiledning får jeg det som regel til. Jeg syns det er litt rart da og skulle sparke med det fremste beinet, og landet med det beinet foran igjen. En ting er å sparke med det, men jeg vil helst trekke det tilbake under landingen. Kompliserte greier. Egentlig ikke. 

Det går bedre, og jeg føler at jeg har litt mer kontroll nå enn for bare tre ganger siden. Det blir også gøyere og gøyere desto mer kontroll man føler man får, så dette går jo bare en vei- fremover. Jeg har litt tannverk i dag. Eller, tannverk er jo ikke helt riktig. Ene visdomstannen er teit, og det kjennes. Men jeg gjennomførte treningen, så nå kan jeg sitte i sofaen med god samvittighet. 

 

Hva liker du beste å trene? 

 

__________________________________________________

#trening #kickboksing #kontroll #kroppskontroll #spark #energi 

__________________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg