SÅNN KAN DET GÅ.

 

Noen ganger trenger man å bare lukke øynene. 

 

I går gikk jeg helt seriøst å la meg kvart over åtte, etter å ha ligget å duppet av på sofaen den siste timen. Jeg var altså så trøtt i går. Jeg sov så dårlig på natten, så jeg var megatrøtt hele dagen. Stakkars Petter fikk ikke akkurat så mye tur i går, med andre ord, men han sover alltid når jeg sover, så det gikk bra. Jeg var opp en, eller annen gang på natten, men da ville han ikke ut. 


Mini var med på morgenturen i dag. 

Jeg var ganske så død i sengen frem til jeg sovnet helt sånn i ellevetiden. I dag er jeg med andre ord ikke trøtt, i det hele tatt faktisk. Men jeg kjenner jeg er sliten etter en lang dag på jobb, så jeg må bare slappe litt av før jeg skal på trening i kveld. Satser på at jeg overlever treningen. Jeg har gledet meg til denne treningen siden forrige uke, så det går sikkert veldig bra. 

 

Har du noen planer for kvelden? 

 

_________________________

#hverdag #trøtt #sove #opplagt

_________________________

26 kommentarer
    1. Huff ja, når man er så trøtt, da er det pare en plass som gjelder.
      Det hender rett som det er at jeg legger meg i 8 tiden. Og da har jeg gjerne ventet i flere timer på at klokken skulle bli såpass mye at det liksom er “gyldig” å gå og legge seg 😉
      Jeg kjenner jeg snart har en sånn periode, hvor leggetiden blir rimelig tidlig. Gjerne når ungene er reist til faren sin igjen 🙂
      Planene mine for kvelden er å gå i venninneforening 🙂 Gleder meg, men er veldig sliten og trøtt, så håper at jeg ikke blir alt for trøtt utpå kvelden. Har forsøkt å hvile godt nå i ettermiddag 🙂
      Ha en superfin kveld, og hvil og kos deg <3

    2. Søvn er viktig. Man takler hverdagen bedre med en hjerne som er uthvilt enn med en hjerne som nesten sover. Har nettopp vært på kiwi, så nå skal jeg vaske opp så blir det en runde med fjernkontrollen. Ha en fin kveld.

    3. Det var tidlig ja..men er man så trøtt er det jo bra å får lagt seg..:)) Så bra at Petter følger ditt “mønster” så han ikke står å piper/bjeffer når du sover..hehe..
      Fint det bildet i svart/hvitt..fikk liksom frem morgenstemningen :)) Planen er bare å se litt på tv :)) Håper treninga var bra :))

    4. Idag har jeg brukt kvelden til litt nødvendig opprydding osv hjemme! Har stått på en lapp nå i flere uker…. jeg jobber såpass mye at det er tungt å få gjort alt! Nå er iallfall lappen hivi – alt utført! Og så har jeg jo godt meg en tur da…. klemmer <3

    5. Eva: Ja, noen ganger begynner jeg å spørre Kristoffer allerede i seks tiden om det ikke er innafor å legge seg- noen ganger er han helt enig og da hender det vi legger oss halv ni liksom 😉 he he.. Må bare passe på at Petter har fått tisset skikkelig i fra seg så sjansen for at han våkner mitt i natten å måtte tisse er liten 😛 Det har vel aldri skjedd 😛

      Så koselig med venninneforening- hva gjør dere da? 🙂

    6. Helge: Ja, det er helt sant. Jeg merker det veldig på jobb hvis jeg er trøtt, jeg som sitter å nistirrer på tall på en pc hele dagen 😛 ha ha..

      Jeg skal se litt på tv nå, så skal jeg finne sengen 🙂

    7. annebe: Veldig tidlig 🙂 Petter er en sovehund, så han har faktisk aldri våknet om natten for at han må tisse, selv om han noen ganger ikke har vært ute på en god stund før vi har lagt oss- men jeg veit han sier i fra hvis han må 🙂

      Blir litt tv her nå også, så er det sengen 🙂 Må vel i og for seg henge opp en klesvask kom jeg på 🙁

    8. Toini: Ja, jeg var skikkelig trøtt, så var deilig å bare legge seg så tidlig og få hvilt skikkelig 🙂 Har til og med overlevd treningen med masse mer energi til overs 😀

    9. Margrethe: Jeg trenger å rydde litt jeg også, igjen, men det får vente til en annen dag 🙂

      Hektisk på jobb i disse tider? I det offentlige så er det rolig nå 🙂

      Deilig med gåtur- jeg er nydusjet etter en hard treningsøkt, og det er deilig 😀

    10. Akkurat,, ja det dukker av og til opp sånne dager.. og godt er det og ikke minst at man ”lytter” – for er vel egentlig kroppen som sier fra 🙂 Fikk jo med meg at det ble en fin treningsstund senere i dag 🙂 ,,,menne.. ehh.. har ennå ikke kommet meg i gang med trening..sukk

    11. Venninneforening er vel det samme som heter klubb enkelte andre steder 🙂
      Vi spiser god mat og kaker, prater og ler, og noen gjør litt håndarbeid mens vi prater 🙂

    12. dedicat: Ja, noen ganger må man bare gjøre som kroppen vil 🙂 Jeg har lært på den tunge veien 😛

      Men du er jo ofte ute å går og det er god trening også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg