KLAR FOR DAGEN.

 

Herlighet for et vær vi har. Jeg er klar til å bare nyte!

 

Solen skinner og det er varmt! Det er faktisk varmt. Litt vind, men den er ikke bitende kald, så det går greit. I solen i le for vinden er det herlig! Det er egentlig perfekt vær for meg til å gi Petter en skikkelig skrubb, da han kunne ha ligget ute i solen å tørke, men jeg vil faktisk ikke ødelegge denne flotte dagen med å bruke tid på å bade han. Vi skal heller sette oss ut og bare nyte dagen. 

 

Nyter du flott vær i dag? 

 

______________________________

#hverdag #vår #sol #varmt #nytdagen

______________________________

12 kommentarer
    1. Veldig fint det bildet av deg..litt tankefull ! Sitter ute på verandaen en del i dag..men kjenner øya klør en del….det er det negative ved våren..men elsker at sola skinner uansett :)) God helg videre <3

    2. frodith: Tipper det var like deilig for deg som det var for meg å ta en tur til frisøren? 🙂 Alltid deilig å få piffet det opp litt 😀

    3. Helt herlig! Jeg la puta ut i sola i dag og da la tre dverger seg ned i sola og nøt…tre små “batmanner” hihihih…Var inne på tanke på en vask av hunde jeg også…men orker ikke…Er fult så stor jobb som for deg…men..ikke i dag…Ha en god kveld!

    4. Toini: Åhh, heldige Batman’er <3 Petter har ligget i solen han også, men det blei fort for varmt for han 🙂 Nå er vi inne igjen, fikk litt hodepine av å sitte så lenge i solen- 30 minutter 😛 ha ha.. Gikk nettopp en liten kilometerstur og det blei litt varmt det også, så nå bare slapper vi av inne 🙂

    5. Det var fint i da. Var på en neste 3 timers skogstur i ettermiddag og det var deilig der jeg i sola. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg