DAGENS KICKBOKSING.

 

Det er ikke bare lett. 

 

I dag var jeg flink å kom meg på trening. Begge gangene i løpet av en uke liksom- woop woop. Det skulle bare mangle. Uansett. I dag trente jeg med en som var nyere i gamet enn meg. Det blei med andre ord litt mer latter en treneren satte pris på, fordi vi gjorde så mye feil. Det er lett å se på, du føler du kan det, både angrep og coaching, men så skal du utføre det og da stopper det opp. 


Litt av utstyret et på plass. Jeg skjønner jeg må få meg tannskydd snart. 

Det blei ikke den mest effektive treningen i dag, siden vi tullet så veldig, men på slutten, for å faktisk få litt ut av treningen var jeg nødt til å presse han litt hardt for å få opp farten slik at man i alle fall blei litt varm i trøyen. Det funket det. Jeg trur trenere skrøt litt av meg i dag kun for oppmuntringens skyld. Kremt. Men, gøy er det og hver dag kan ikke være lik. Kickboksing er gøy! 

 

Har du trent i dag? 

 

______________________________

#trening #kickboksing #effektivtrening

______________________________

8 kommentarer

Siste innlegg