TYPISK MIN FLAKS.

 

Maks uflaks, eller bare typisk min flaks. 

 

Jeg har ikke vært på kickboksingen siden uken før påske. Det bare blei sånn. Noen ganger dukker ting opp, og så er man litt dårlig form innimellom. I dag skal jeg egentlig på trening, men jeg veit ikke om jeg tørr å ta sjansen på å kjøre dit. Bilen min har nemlig tullet litt i det siste og på vei hjem fra jobb, rett på utsiden her hjemme mer eller mindre, så begynte den å tulle igjen.

Det er litt kjipt da, hvis jeg kjører til treningen og så streiker bilen helt på vei hjem. Det hadde i alle fall vært min flaks, for å si det sånn. Jeg er veldig klar for trening i dag, og har i grunn gledet meg i hele dag. Jeg får vel høre litt med naboen om de er hjemme og eventuelt får reddet meg fra veikanten hvis bilen tar kvelden. Satser på den ikke gjør det, men med min flaks veit man aldri. 

 

Skal du trene i dag? 

 

___________________________________

#hverdag #trening #kickboksing #bil #uflaks

___________________________________

12 kommentarer
    1. Håper det ikke blir noe tull med bilen da, og at du får trenet som du vil. Jeg skal IKKE trene i dag…heller… 😀 Men kanskje til helgen??? 😀 Nå er det middag snart her 🙂 Jeg har drevet med skyggeteater på jobben i dag, gøy 🙂

    2. frodith: Satser på bilen slutter å tulle.. Har ikke tid til sånt tull 😛

      Ja, jeg så noe om det, men har ikke kommet helt dit på feedene enda, men er bare et par innlegg unna 😉

    3. Håper bilen blir seg selv igjen. Kjipt når den streiker. Fikk min sykkel på service i går, blir ferdig innen en uke. Så da kan jeg trene litt igjen. Ellers går jeg veldig mye. Tross alt litt trening i det også.

    4. Så kjipt. Du får vel heller løpe til trening haha …. Ja i dag var jeg på kampsport med sønnen. Skal si jeg merker jeg ikke har gjort nok i påsken :p

    5. Ja det er er ikke alltid ting blir som man vil…men om du vil på trening..så er det lurt å alliere seg med naboen ja…så du kommer deg hjem…men ish..kjedelig med bil man ikke stoler på..kjenner til det….Min er det også noe galt med nå..treg å få i gir..så jeg sa til Bjørn..enten er det noe galt..eller så er jeg blitt veldig svak i armene..men var noe galt med giret…hihihi…Lykke til!

    6. Helge: Ja, i dag har ikke bilen tullet litt en gang, så den er vel bare litt dårlig humør vel 😛 he he..

      Så kjekt at sykkelen får service 😀 Gåing er god trening det, men man kommer jo litt lenger litt fortere med sykkel da 😀

    7. Silje: Ha ha ha- burde nesten ha tatt oppvarmingen dit 😛 Men nei- det er litt for langt for min smak- hadde sikkert overlevd ned, men da hadde jeg ikke overlevd treningen, men hjem igjen er det jo bare rett opp :O

      Så koselig at dere trener sammen <3

    8. Toini: Dritkjedleig når den begynner å tulle sånn, men at den ikke gir noen feilutslag når man putter på en slik ting som leser feil på bilene.. Da er det ikke så lett å vite hvor man skal begynne :O Men, i dag har den vært frisk som en fisk, heldigvis 🙂 Ha ha- flaks det var bilen da, og ikke du som hadde blitt svak, selv om det selvsagt ikke er gøy at det er noe feil på bilen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg