SØNDAG.

 

I dag skal jeg finne igjen leiligheten. 

 

Jeg har nettopp tatt ut et brett med nystekte proteinbrødsiver fra komfyren, og venter bare på at de skal bli kjølige så jeg kan spise frokost. Kjenner jeg begynner å bli en smule sulten. Ellers skal dagen gå til å rydde og vaske leiligheten. Det er altså så rotete her at man nesten ikke skulle tru det gikk an. Jeg måtte finne frem kjøkkenet for å kunne bake proteinbrødskiver liksom. 

Da er i alle fall det rommet tatt, så da er det bare resten igjen. Jeg driver også å vasker klær til den store gullmedalje, men jeg trur ikke det noen gang finnes håp om at jeg skal se bunnen av skittentøyskurvene. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig altså. Vel vel, mirakler har skjedd og det kan sikkert skje igjen. På tide å gjøre litt her igjen. Snart. Om ikke så lenge. Veldig snart. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

_____________________________________

#hverdag #søndag #rydde #vaske #husarbeid

_____________________________________

20 kommentarer
    1. Ja, er på vei til mamma. Leiligheten må finnes nærmere våren når det blir varmt. Det må luftes, vaskes og letes 😀

    2. Ja det er litt sånn enkelte steder i dette huset også..men ikke så veldig ille…Jeg lar alt flyte og gro nå..for jeg orker ikke bøye meg…så får ta en raid når jeg blir bedre og man kan lukke opp dører og lufte godt ut! Lykke til, og ha en god søndag!

    3. Jeg burde ha funnet igjen noen rom i leiligheten jeg også, men jeg har bestemt meg for at den utgravingen får vente. Derfor blir det å sitte i godstolen med PC’n og med litt fargelegging i dag… En kose dag med andre ord ;o))

    4. Håper du har fått gjort litt nå da..og kan sette deg ned med god samvittighet til kvelden :)) Vasker bare litt tøy i dag jeg..mannen vaska og støvsugde her i går :)) Klem <3

    5. Vaska litt leilighet i går men kjøkkenet er noe man må ta ofte. Har sjekka dekka på en sykkel jeg har. Bytta både slange og dekk på bakhjulet. Men det er dårlig med bremser så jeg må nok koste på en service. Vaska mye tøy på fredag men som ellers ser kle skapet mitt ut som et jordskjelv. Bretting av tøy er ikke min sterkeste side.

    6. Helge: Ja, kjøkkenet må man vaske litt ofte, syns ikke det er greit når det er skittent altså 🙂 Snart klar for sykkelsesongen du da? 😀

      Bretting av klær er så absolutt ikke min sterke side heller, men jaggu var jeg flink i går og i dag og brettet et tonn med klær som til og med fant veien inn i skapet 😛

    7. Jeg har funnet ut at begynner man i ene enden,, og tar det litt om litt.. omrent som de spiser elefanter i Kina. Tar en bit om gangen,,, da går det så greit så 😀

    8. dedicat: Jeg liker ikke Kina, de spiser jo pokker ta meg alt, og helst levende! :O

      Men ja, det er bare det at hvis jeg tar litt og litt så er det rotete der jeg først begynte når jeg først er ferdig med det siste, så da blir man jo aldri ferdig sånn egentlig 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg