ET PAR FAVORITTER.

Reklame | iDealOfSweden

 

iDeal Of Sweden har så mye fint! 

 

Et par favoritter som setter farge på hverdagen (få 20% rabatt ved å følge linken): 

Dearing Kinga Collection – dette dekselet er fremdeles min favoritt. Det er jo sommerfugler på den, så det gjør den til en klar vinner. 


iDEAL OF SWEDEN // HER (annonselink). 

Fashion Case Baby Blue Orchid – blå, en av mine favorittfarger, og orkidé, av av mine absolutte favrittblomster. Kan det bli bedre? 


iDEALOFSWEDEN // HER (annonselink).

Våren nærmer seg, noe som virkelig merkes på humøret. I dag er det grått, vått og trist hos meg, og etter en tur med Petter tidligere i dag er ikke de hvite skoene mine hvite lenger, noe jeg har sutret litt for i dag. Jeg har faktisk sutret skikkelig mye i det siste, over flere ting- skjerpings! Jeg skal sette litt farge på hverdagen og håpe våren er like rundt hjørnet nå. Smile litt til verden.

 

Hvordan setter du farge på hverdagen?

 

________________________________________________

#hverdag #idealofsweden #mobildeksel #vår #farge #humør 

________________________________________________

6 kommentarer
    1. Tone V. Vinningland: Jeg skulle jo kjøpe den med sommerfugler for noen uker siden, men kom aldri så langt- måtte brått prioritere litt annerledes med en veldig lav lønn lenge. Nå får jeg snart min første lønning etter full jobb og det gledes 😉 ha ha.. Da er det i alle fall disse to som står på menyen hos meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg