NÅ TAR JEG HELG!

 

Det er så deilig å endelig kunne nyte frihelgene sine. 

 

I dag var jeg så trøtt når jeg måtte stå opp at jeg ikke en gang greide å presse ut et par tårer, som jeg prøvde veldig hardt på. Ikke at det hadde spilt noen rolle, for Kristoffer sov som en stein så jeg hadde ikke fått noen sympati likevel. Det er jo kun derfor jeg sutrer litt ekstra, for å få sympati for at jeg plutselig må stå opp før han. Herlighet, er det mulig å være så klein liksom. 

Beina var også tunge i dag, etter trening på tirsdag som gjorde meg støl onsdag og torsdag og trening i går igjen som gjorde meg enda litt mer støl. Men, jeg fikk gått runden min sammen med Petter. Når jeg kom hjem heiv jeg meg rett i sengen, men jakke og lue på og sutret litt over hvor trøtt jeg var. Kristoffer hadde jo stått opp, så jeg måtte hente litt sympati mens jeg kunne. Kremt.

 

Jeg har vært overraskende oppegående i dag likevel. Jeg har kost meg på jobb fra første til siste minutt og har ryddet og vasket her hjemme. Mest vasket faktisk, men det var det som var mest nødvendig også. Petter drar jo med seg så mye sand og møkk etter morgenturene, spesielt, så det er jo konstant møkkete her hjemme nå. Jeg gleder meg til skikkelig vår så det kan tørke opp. 

Nå er det snart tid for taco oppe hos naboen. Det blir koselig for i dag blir vi ekstra mange. Nå skal jeg ta helg, og det gjør jeg med veldig god samvittighet. Det er så deilig å endelig kunne nyte frihelgene sine. Tidligere har jo hver dag vært litt og jeg visste aldri hvilken dag det var. Nå har jeg jo faktisk fri i helgene og da må man jo nyte det litt ekstra. Jeg liker å ha rutiner i livet. 

 

Har du tatt helg enda? 

 

_________________________

#hverdag #helg #fri #nyte #livet

_________________________

16 kommentarer

Siste innlegg