SÅ SLITEN AT MAN IKKE HENGER MED.

 

Noen ganger er man bare helt borte vekk! 

 

Jeg har akkurat plantet meg i sofaen etter en varm dusj etter en hard treningsøkt på kickboksingen. Jeg veit egentlig ikke om det egentlig var treningen som var så hard, men hodet hang i alle fall ikke med. Jeg greide liksom ikke å huske den enkleste kombinasjonen med slå, slå, slå og spark. Ok, den husket jeg, men ikke når vi plutselig skulle snurre rundt og sparke bakover. 


Lite relevant for innlegget, annet enn at jeg ser zombielsiten ut, men det er i alle fall ikke gjenbruk. 

Jeg snurret feil vei flere ganger enn jeg snurret riktig vei i alle fall, det er helt sikkert. Men, når jeg først gjorde det riktig, så var det ikke så verst dårlig altså. Jeg burde spørre om et par-fem privattimer så jeg kan lære litt skikkelig igjen. Jeg merker at det er fort gjort å “slurve” litt når treneren ser bort. Skjerpings. Neste uke er det kun trening på tirsdag, så da får jeg ta den helt ut. 

 

Har du trent i dag? 

 

____________________________

#trening #kickboksing #treningsøkt

____________________________

12 kommentarer
    1. Er man sliten er det ikke lett å huske alt.. men neste gang er du sikkert “tipptopp”..satser på det :)) Bare vært ute å tatt litt bilder i finværet jeg <3<3

    2. Margrethe: Vel… 😛 he he… Hvis man ikke skal noe etterpå, så. Men jeg var mest sliten i hodet etter jobb, og det jo litt ut over treningen 🙂 Men, jeg fikk jo trent 😛

    3. annebe: Nei, det er jaggu ikke lett når man er sliten i hodet, men jeg fikk jo trent for det om da, selv om jeg gjorde øvelsene litt feil 😛 ha ha..

      Her er det bare drittvær :O

    4. Toini: Ikke min heller, og når man da er sliten i tillegg er det jo helt døfødt 😛 ha ha.. Men jeg hadde det gøy jeg og lo masse 😛

    5. solliv: Ja, veldig sliten i hodet etter å ha vært i ny jobb i 2 uker, og da henger ikke alt på greip ellers 😛 Men, jeg hadde det gøy på trening jeg 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg