HARDTRENING.

 

Jeg bør i alle fall legge meg i hardtrening. 

 

Jeg har ikke vært på trening på over ei uke. Den ene torsdagen var jeg jo i Oslo for å fri til Thomas fra Senkveld, og i hele forrige uke var jeg ikke på trening fordi jeg var en smule sliten etter å ha begynt å jobbe igjen. Det må være lov, syns jeg. I dag måtte jeg ta meg skikkelig sammen for å i det hele tatt komme meg på trening. Men, nå må jeg ta meg sammen altså. 


Sitter i sofaen og lader opp til trening. Litt av utstyret er på plass. 

Det er jo så gøy med kickboksing når jeg bare har kommet meg ned dit. Jeg kjenner det er lenge siden jeg trente nå, så jeg får bare være flink å gå på alle treninger fremover. Det er jo bare to dager i uken liksom. Det burde jeg få til. Egentlig bør jeg jo trene tre ganger i uken, men det får nå la vente på seg litt til altså. Mulig jeg lader opp til å begynne å jogge litt snart. 

 

Har du trent hardt i dag? 

 

________________________________________

#trening #kickboksing #styrke #kondisjon #teknikk

________________________________________

4 kommentarer
    1. Det er helt lov..Det er slitsomt å begynne i ny jobb…Det å trene to dager i uken må da være topp..for du går jo også turer med Petter! Så ikke legg lista så høyt…syns du er super flink!

    2. Toini: Ja, med gåturene får det være nok for nå- det er helt sikkert 🙂 Men har lyst til å få til en løpetur, eller to etter hvert også- bare en kort en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg