NY UKE.

 

Tiden går så fort. 

 

Jeg var ikke helt klar for en ny uke, etter at jeg våknet halv fire og ikke fikk sove igjen, bortsett fra at jeg duppet av i ca. ti minutter en time seinere. Men jeg våknet litt brått når jeg gikk tur med Petter like før kl. seks i dag. Det var kaldt og da kvikner man litt til. Jeg har ikke vært helt død hele dagen heldigvis, men kjenner jeg gleder meg til å sove i kveld. Jeg må bare se The Walking Dead først. 

Kristoffer var hjemme før meg i dag så han var så snill at han gikk en grei tur med Petter når han kom hjem. Petter er i grunn sliten i disse dager, etter mye turer hver dag nå, så i kveld skal han få slippe unna med en kort kveldstur. Jeg måtte nesten dra han etter meg på morgenturen i dag, så han får samle litt energi til morgenturen i morgen igjen. Nå skal jeg fortsette å lage nøkkelringer. 

 

Har du hatt en bra start på uken? 

 

______________________________

#hverdag #uke #sliten #hvile #energi

______________________________

18 kommentarer

Siste innlegg