DET ER NÅ DET BEGYNNER.

 

Første uke tilbake i jobb er over og jeg lever som bare det! 

 

Jeg har hatt en uke sammen med hu jeg skal vikariere for for å lære mest mulig. Det er selvsagt begrenset hvor mye man kan lære på en uke, da det er veldig mange arbeidsoppgaver i denne stillingen, men jeg trur jeg har fått et innblikk i det meste. Alt ser så enkelt og oversiktlig ut når man blir vist hvordan ting gjør. Det er når man sitter foran pc’en selv og skal trykke at man glemmer alt. 


Nå skal jeg ta en velfortjent frihelg og samle hodet så jeg ikke ser så zombie ut til uken. 

Man glemmer ikke hva man skal gjøre, men plutselig var det litt “vanskelig” å finne frem i systemet likevel. Å huske hva som ligger hvor og hvor man jobber i hva går litt i surr, men det kommer seg. Jeg begynner å få litt oversikt nå, føler jeg. I dag kom også endelig min egen bruker opp, slik at jeg kan jobbe på meg selv og ha tilgang til min egen mail. Da får jeg jo faktisk jobbet ordentlig. 

Hu jeg skal vikariere for hadde altså sin siste arbeidsdag i dag, og det føles jo bittelitt skummelt da. Det er nå det begynner for min del. Nå skal jeg gjøre all hennes jobb på egenhånd. Heldigvis har jeg fantastiske kolleger som står klare til å hjelpe på mandag. Her er de klare til å svare på alle mine tusen spørsmål og hjelpe til hvis jeg står fast, så det skal nok gå veldig greit. Jeg er klar! 

 

Er du klar for helg? 

 

__________________

#hverdag #jobb #helg

__________________

21 kommentarer
    1. Man kan jo ikke sette seg inn i å vite alt på ei uke..men med god opplæring finner du nok ut av det meste etter hvert ..og som du sier er det jo andre du kan spørre også :)) Blir fint med helg ja 🙂 Klem og god helg til deg <3

    2. Du kommer nok til å gjør det supert i den nye jobben ^^
      Jeg har jobbhelg, men til uka skal jeg endelig få litt fri og skrive på eksamen 😛 Så reiser jeg hjem til Trøndelag på torsdag ^^

    3. Ja nå har du virkelig fortjent en skikkelig helgefri! Du må kos deg…og samle krefter til å stå på egne ben på mandag…Det går nok så bra! Ha en god kveld!

    4. Jeg er totalt klar for helg! Jobben sluker meg nå for tida…. en uke er ikke så mye for å lære “alt”, men du er god og står på! klemmer <3

    5. Man føler seg vel med en jobb, en vitamin i hverdagen på mange måter. En personlig opptur på flere måter. Så jeg skjønner deg godt. Man må planlegge dagene på en anna og riktig måte. Ha en fin dag.

    6. annebe: Nei, det er litt lite, men de andre på huset kan det meste de også, så ikke noe problem å få hjelp hvis man trenger 😀 Jeg har jo ikke jobbet med slike ting før, så alt er jo på en måte nytt, men det er også veldig gøy 😀

    7. Søtmonsen ): Herlighet, sendte før jeg hadde skrevet ned resten av svaret- hadde det klart i hodet liksom 😛 ha ha..

      Deilig å ta en tur hjem da, etter jobbing og eksamensskriving 😀 Trøndelag er vel fint nå på denne tiden av året? 🙂

    8. Margrethe: Dette er jo helt nytt i forhold til hvordan jeg har jobbet før, så det tar nok litt tid å sette seg helt inn i det, men det skal nok gå greit 🙂

      Nå er det egentlig bittelitt rolig på jobb også, etter at årsoppgjøret er levert, så jeg får i alle fall en litt myk start sånn sett også 😀

      Håper det roer seg litt hos dere <3

    9. Hehe, sånn kan det gå ;P
      Ja, det blir kos <3 Vi skal ikke levere eksamen før den 20. april x.x Er et stort prosjekt ;s Men skal nå ta litt fri hjemme allikevel <3

    10. Søtmonsen ): Greit å ta seg god tid på en eksamenoppgave likevel, for det dukker alltid opp ting som tar litt tid, ofte- kjenner igjen det 😛

      Ja, deilig med fri da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg