NU ÄR DET NATTEN.

 

Dagene går nå. 

 

Det blir litt lite skriverier fra denne kanten i disse dager. Jeg har min første arbeidsuke og er naturlig nok sliten pga det. Deilig sliten, bare for å poengtere det. Jeg er hele dagen på jobb og så går jo timene når Petter skal ha tur, middag skal lages, og man må gjerne rydde og vaske litt innimellom der også. Akkurat der svikter jeg litt i disse dager altså. Men dagene er i alle falt fylt med gjøremål. 

Jeg sitter også nå på kveldene og fletter nøkkelringer til den store gullmedalje. Bestillingene kommer jevnt og trutt inn og det setter jeg veldig pris på. Selv ei flott bloggvenninne har lagt inn bestilling- tusen takk for det. Jeg fikk litt, mye, sjokk i dag på når jeg skulle sende av gårde de første pakkene. Portoen har steget noe helt sykt siden sist jeg sendte pakker. At det er lov liksom! 

Å sende én liten nøkkelring kostet 48 kr i porto! Og da kommer konvolutt og materiale i tillegg. Det blir ikke mye overskudd av slikt. Jeg har derfor måtte flette sløyfene for så å ta av ringene igjen slik at de kan legges flate i pakken. Grunnen til at portoen blir så sinnsykt dyr er fordi ringen gjør at pakken blir for tykk! Nå kan jeg i alle fall gå ned til vanlig brev, hvor det er vekten som avgjør pris.

Det er kjipt å måtte sende av gårde produktet uten at det er 100% ferdig, men slik må det dessverre bli. Nå er det den enkleste saken i verden å sette ringen på plass, men det er jo liksom ikke meningen at man skal måtte gjøre det selv. Men, det er enten det, eller at jeg må skru opp prisen med 50 kr pr stk. Det frister ikke akkurat det heller. Da er det nok få som vil kjøpe. 

Nå drøyer det ikke lenge før jeg finner sengen, kjenner jeg. For første gang på veldig lenge gleder jeg meg som en gal til helg. Det siste året har hver dag vært lik og jeg har liksom ikke hatt kontroll på dagene. Nå jobber jeg 100% og kan endelig nyte en velfortjent frihelg. Det skal bli deilig å gå hjem kl. 16 i morgen, for å si det sånn. Nei, på tide å si god natt før klokken blir for seint. God natt! 

 

Gleder du deg til helg? 

 

_______________________________________________________

#hverdag #natten #sove #trøtt #nøkkelring #rosasløyfe #støtte #jobb 

_______________________________________________________

14 kommentarer
    1. Det er ikke så mye aktivitet her heller etter at jeg kommer fra jobb. Blir mest å lage middag, kose med kattene og sovne i stolen… Blogging og lese andres innlegg kommer litt langt ned på lista, men det kommer seg vel ;o))

    2. Skjønner godt det blir lite blogging nå når du har ny jobb..Husker selv hvor slitsom den første tiden er…Man tror man aldri vil komme inn i rutinene…hihihi..De er flotte de nøkkelringene…hvor mye koster de? Ha en god dag og nyt helgen!

    3. solliv: Takk 🙂 Ja, shit, hva skjer med portoen liksom? Men, med denne lille forandringen kunne jeg i dag sende tre stk pakker for prisen av én i går- det hjalp i alle fall noe 🙂

    4. Tone V. Vinningland: Herlighet- i dag fikk jeg sendt tre pakker (din blir sendt i morgen- hvis de sender post på lørdager?) til prisen av én i går, så det å ta av ringen hjalp veldig- da blir det jo faktisk litt overskudd likevel <3

    5. Den lille Pandaen c:: Åhh, kjedelig å bli syk igjen da, og så rett etter dere har vært på tur og greier 🙁 Håper det bare er litt rusk som går fort over <3

    6. Vera Lynn: Ja, har blitt litt dårlig med kommentarer fra meg hos dere, men jeg prøver å si “hei” så ofte som mulig og er i alle fall inne å leser 🙂

    7. Toini: Ja, er mye å sette seg inn i så man blir litt ekstra sliten, men det kommer seg nok 😀 I dag er jeg bare så glad for at jeg har min første ordentlige frihelg på lenge 😀 he he..

      Tusen takk 🙂 Disse på bildet koster 85 kr inkl. frakt, mens de større koster 100 kr. inkl frakt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg