JEG PRØVER Å HJELPE.

 

I dag er jeg bittelitt opptatt med å lage nøkkelringer, for prøve å hjelpe en god venn av familien og familien hennes. 

 

Ei veldig god venn av familien har fått kreft med spredning og siden Norge ikke dekker denne type behandling har eldste sønnen, som er like gammel som meg, startet en kjøpe-selge gruppe hvor man kan donere pengene til familien slik at hu kan få behandling i utlandet. Jeg har derfor valgt å gi overskuddet fra disse sløyfe-nøkkelringene jeg lager av paracord til familien dems. 

I utgangspunktet går overskuddet fra disse til kampen mot brystkreft, men jeg har altså valgt å gi fremtidig overskudd direkte til familien for å kunne hjelpe så godt jeg kan. De fortjener det så utrolig mye! Kreft er noe forferdelige greier, men at man ikke skal få en behandling, som i alle fall kan forlenge livet, i Norge er bare trist! Tragisk. Jeg håper vi alle får beholde henne i flere år til! 

 

⊗ FUCK KREFT ⊗

 

__________________________________

#personlig #kreft #hjelpe #familie #venner

__________________________________

10 kommentarer

Siste innlegg