TILBAKE DIT.

 

Tirsdag er den verste mandagen! 

 

Herlighet, det skulle ikke mer enn to dager tilbake i jobb før jeg er tilbake dit at tirsdag er den verste mandagen. Jeg var naturlig nok sliten etter noen timer på jobb i går, men i dag er jeg seriøst helt død. Jeg er i grunn mest bare trøtt, og hodet får jo kjørt seg litt i tillegg, så man blir jo litt zombie litt av seg selv. I dag er jeg så trøtt at jeg nesten sovner her jeg sitter å skriver. 

Men jeg har kost meg på jobb i dag også. I dag har jeg til og med jobbet på egenhånd, og det var jo gøy det. Litt surr blir det når man ikke helt finner frem i systemet enda, men det kommer seg. Jeg brukte den siste timen, etter at jeg var ferdig med å skrive et par kontroller, til å lese meg opp på programmene og trykke meg litt rundt. I morgen blir nok en bra dag også. 

 

Hvilken dag i uken liker du best?

 

_______________________

#hverdag #jobb #sliten #gøy

_______________________

23 kommentarer
    1. Fredag er best 🙂 På jobben også. Hele helgen og alt ligger foran meg 🙂 Jeg sovner ofte ved tastaturet jeg, på kvelden…Men ikke før kl 20 😉

    2. Lisabeth: Jeg gleder meg endelig til helg igjen- har jo ikke jobbet i det hele tatt på mange måneder, så alle dager er jo helt like. Nå gleder jeg meg endelig til å kunne nyte frihelger igjen 😀

    3. Det er klart du blir sliten…alltid slitsomt å begynne i ny jobb..mye nytt og mye og sette seg inn i…Lykke til, og dette klarer du så fint! Ha en god kveld!

    4. Så gøy at du blogger enda! har ikke vært på noen blogger på 6 år, men da har jeg iallefall en å følge med på 😀 åh, du har jo nesten sånn design som jeg vil ha, og hadde! savner det, men den bloggen var slettet, gitt, så fikk ikke tak i det :/

    5. Det er litt av en overgang fra uten arbeide til full jobb. Som dag og natt på mange måter. Men jeg aner ikke hvilken dag jeg setter mest pris på.

    6. likte mandag best før, eg hadde fri…..så måtte eg bytte vakt etter 10 år….veldig rart…må føles helgen kort….når man jobber lørdag….og resten av uken er merkelig….så eg skal svare deg om en stund hvilken dag eg liker best 😀

    7. Toini: Ja, alltid slitsomt å begynne i ny jobbe, men litt ekstra sliten nå siden jeg ikke har gjort noen ting på over et år nesten 😛 ha ha.. Men, det kommer seg nå 😀 Kjenner jeg gleder meg til å ha en ordentlig frihelg 😀

    8. Idii: Herlighet, så utrolig gøy at du blogger også enda da- eller igjen? 😀 Jeg har jo bare byttet blogg siden sist, som du sikkert skjønte 😀

    9. Idii: Glemte å si at designet har jeg fått gratis fra KvDesign- hu legger ned etter mars, så vær kjapp hvis du vil finne det 😀 Husker ikke hva det heter da- og har gjort noen få endringer på det 🙂

    10. Margrethe: Mandag er liksom grei, for da er jeg så innstilt på at jeg skal stå opp og dra på jobb, men så kommer tirsdagen og da er jeg bare helt slakt, men så går det egentlig ganske greit resten av uken 🙂

    11. Helge: Ja, spesielt som dag og natt når man nesten ikke har jobbet i det hele tatt på 1.5 år- men herlighet som jeg liker å endelig være ute i jobb igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg