ALEINE HJEMME.

 

Tidenes slækkedag, trur jeg. 

 

I går var jeg borte hele dagen. Jeg dro før Kristoffer kom hjem fra jobb og kom hjem etter at han hadde lagt seg. Jeg måtte bråke litt ekstra mye så han våknet, så jeg kunne skravle litt om opplevelsen min. Herlighet, jeg var jo så “høy” når jeg kom hjem at jeg bare måtte skravle meg litt ferdig før jeg kunne sove. Jeg var trøtt som en gal når jeg kom hjem, men skravle måtte jeg. 


I mangel på noe å legge ut, og fordi jeg er lei snø. 

I dag har jeg ikke gjort noen ting. Kristoffer dro på jobb som vanlig og kommer ikke hjem før garantert sent i natt. Rett etter jobb dro han med jobben for å spille bowling og der blir de noen timer før de skal hjem igjen og da blir det vel en tur ut med noen kamerater vil jeg tru. Så, i går var Kristoffer hjemme aleine, og i dag er det min tur til å være hjemme aleine. Slækkedag uten like.

Jeg skal snart komme meg i dusjen en tur og så skal jeg opp i etasjen over og spise taco med naboen litt seinere i kveld. Petter skal få en liten tur snart han også. Vi fikk ikke med oss solen annet enn fra hagen i dag, så vi satser på fint vær i morgen også. Petter fikk tur av både meg og Kristoffer i går så han er helt slakk i dag han også. Greit med en hvile dag på oss begge. 

 

Har du noen planer for kvelden? 

 

____________________________

#hverdag #fredag #slapp #hviledag 

____________________________

14 kommentarer
    1. Deilig å være litt aleine innimellom da! Jeg elsker det…. som du kanskje har fått med deg så er vi i Trondheim hos datter og ny svigersønn. Så ikveld er deg ut og spise….. klem <3

    2. Kan absolutt skjønne at du var gira i går, er ikke hver dag en går ned på kne og frir 😀 Og da må kjæresten vekkes, det sier seg selv ;-D
      Her er det Veronica Mars maraton – om ikke barnehagelærer funker, kan det jo hende at jeg kan bli privat detektiv haha

    3. Ja det kan være deilig med en slække dag etter å ha vært på farten i går…Du må kose deg, og ha en god kveld! Blir slække kveld her også..som vanlig…hihihi

    4. Det ble litt tv i går men burde ha vært ute. Blir vel en skitur i helga, en av sesongens siste kanskje. Ellers blir det en kake et sted i morgen og mulig kino, har bursdag i morgen og da må jeg unne meg litt. Men det blir en rolig dag i morgen men venter noen sms fra de som husker meg.
      Snart skal jeg vaske tøy og siden på turne med støvfilla rundt i leiligheten. Ha en fin dag.

    5. Margrethe: Ja, det er veldig deilig å være aleine, så klager ikke på den 🙂 Men, akkurat i går var det litt kjedelig altså, og det var kjedleig at han ikke kunne bli med til Oslo dagen før 🙂

      Så koselig- håper oppholdet har vært bra og at svigersønnen er en grei en 😉

    6. Helge: Jeg burde også ha vært ute i går, men det blei med noen få runder ut i busken så Petter fikk tisset liksom :O Oops 😛

      Så koselig- er nok mange som husker deg, vil jeg tru- og med det må jeg avslutte med…… Gratulerer så mye med dagen din i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg