HIPP HURRA FOR STORESØSTEREN MIN.

 

I dag har hu eldste i flokken bursdag. 

 

I dag blir storesøsteren min 36 år. Herlighet hu begynner å dra på årene. Det er litt trist å tenke på at det ikke er så mange år i mellom oss 5 første søsken, for når de blir eldre betyr det bare at jeg selv ikke er så langt unna. Likevel er det vel egentlig verst når de litt yngre blir eldre, for det vitner jo bare om hvor gamle vi andre faktisk er. Uansett er Anne alltid et skritt foran oss andre. 


Det var det bildet jeg fant. Begynner å bli noen år siden dette nå. 

Gratulerer med 36 års dagen din i dag, gamla. Ok, så er ikke 36 år så veldig gammelt, men siden du er eldst i søskenflokken må du bare tåle å bli kalt “gamla”. For å være 36 år holder du deg ganske så ung og sprek altså, det skal du ha. Det er jo fortsatt 4 år til du blir 40 år og det er da det virkelig blir ille. Egentlig håper jeg på at du blir bestemor innen det, gamla. 

 

♥ Gratulerer med dagen din i dag, Anne ♥

 

______________________

#hverdag #familie #bursdag

______________________

14 kommentarer

Siste innlegg