SÅ LITE MYK AT DET ER FLAUT.

 

Dagens trening er over, og det kjennes. 

 

Midt under treningen i dag hadde vi uttøying. Det er jo bra det, jeg trenger det så absolutt. Det er bare det at jeg er så lite myk at det er flaut. Mens vi liksom skulle gå ned i spagaten i alle mulige vinker var det nesten så jeg kunne høre noen le inni seg over hvor lite myk jeg er. Alle hørte garantert at jeg lo av meg selv i alle fall. Det var ikke bare lett å skjule krampen heller. 

Det vil forhåpentligvis bli bedre etter hvert som jeg trener og blir mykere og sterkere, men enn så lenge ser det ut til at jeg aldri har beveget meg i det hele tatt. Men gøy er det, og jeg kjenner at det er veldig god trening for meg, så jeg kommer uten tvil til å fortsette. Pinlig nok dro jeg hjem uten skoene mine i dag, så jeg må tilbake i morgen for å hente de. Kanskje jeg tøyer litt mer da. 

 

Er du myk? 

 

_______________________________________________

#trening #kickbokding #uttøying #tøying #myk #bevegelser

_______________________________________________

14 kommentarer
    1. Jeg har drevet med poleda i 4 år, og jeg er IKKE myk i det hele tatt, selv om jeg “burde” ha blitt det til nå :’) Kjenner meg veldig igjen her med andre ord, haha! Men som skikkelig stivpinne har man jo stort forbedringspotensiale da 😀

    2. Lisabeth: Ja, jeg kan jo umulig bli verre i alle fall 😛 ha ha.. Men jeg har sett bilder av deg og du er i alle fall 100 ganger så myk som meg 😛 he he

    3. Etdiktomdagen: Vi får se 😛 Når jeg var under utredning måtte jeg ta røntgen av ryggen, for spesialisten mente seg på at den ikke var så bevegelig som den skulle- vi får se om det blir bedre 😛 he he..

    4. Jeg er langt i fra myk! Så stiv som en stokk…hihih…Du må ikke tro de ler av deg…det vil jeg tro de ikke gjør…De har nok mer en nok med seg selv…så kos deg og bøy og tøy..det blir bedre etterhvert..sies det…hihihih

    5. Du har gode dager, starter på jobb mandag og har det fint på trening. Sånn skal det være – håper medgangen varer lenge. Gratulerer med jobben.

    6. Helge: Kunne nesten ikke ha vært bedre altså- bortsett fra at isen ute kunne ha forsvunnet så det ikke var risikosport å gå ut 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg