KONTRAKTEN ER SIGNERT!

 

Da er det endelig på plass. 

 

I dag har jeg signert arbeidskontrakten min og har fått beskjed om at jeg begynner å jobbe førstkommende mandag, som regnskapskonsulent i Halden Kommune- hurra! Jeg er så klar for å begynne å jobbe at jeg nesten ikke kan vente til mandag en gang. Men, jeg skal nyte mine siste “fridager”, og glede meg over at jeg ikke skal på flere jobbintervju på veldig lenge. Hurra for det.

Jeg har jo vært på flere jobbintervju de siste to månedene enn mange er på et år liksom. Vel og merke de som søker jobb, og som må på jobbintervju. Har man jobb løper man ikke akkurat frivillig på jobbintervju, med mindre man er på utkikk etter noe nytt. Jeg har i alle fall fått en del erfaring med det og har nå endelig også fått utbytte av det. Jeg skal begynne å jobbe! 

Det var jo en sjanse for at jeg kanskje skulle begynne allerede denne uken, men nå er det klart at det ikke blir føre neste uke. Det passer i grunn veldig bra, for jeg skal være publikum på Senkveld på torsdag- da slipper jeg å avlyse det. Jeg er stor fan av Senkveld og siden det nå er siste sesongen for dem er det veldig kjekt å faktisk kunne oppleve å være med innspillingen live. 

 

Har du vært på Senkveld-innspilling? 

 

___________________________________________

#hverdag #jobb #kontrakt #arbeidskontrakt #senkvled

___________________________________________

24 kommentarer
    1. Silje: Veldig- jubler høyt hele tiden 😉 he he… Ja, veldig glad for at jeg slapp å avlyse det, selv om jeg hadde vært klar for å begynne i jobb allerede denne uken 😉

    2. Blir nok fint å komme i gang med ny jobb… Også så gøy å være publikum i Senkveld..liker det programmet jeg..så blir litt rart når det ikke skal være mer… Søte bilder av deg… <3

    3. annebe: Ja, gleder meg veldig til å få litt rutine på hverdagen igjen 😀 Og gleder meg veldig til å se Thomas og Harald live 😀 Var jo å så på når de spiste inn Camp senkveld i Lindesnes, men da var de liksom så langt unna likevel 😛 Kjempetrist at det er siste sesongen- gøy å få oppleve før de slutter i alle fall <3

    4. Så spennende! og du har jammen vært flink og aktiv i denne jobbsøkingen da…så godt det har gitt uttelling..hører jo om så mange som ikke får seg jobb…som ikke kommer på intervju engang…så klapp på skulder og vær stolt av deg selv! Masse lykke til! og kos deg på torsdag! nei..aldri vært på det…men liker dem jeg også! ha en riktig god kveld!

    5. Så toppen med den jobben altså – skjønner at du gleder deg møe! Senkveld liker jeg godt, men har aldri vært publikum….. blir et savn når det programmet forsvinner….. 🙂

    6. Toini: Tusen takk 😀 Ja, syns virkelig jeg har stått på, og fått god valuta for det også 😀 Er jo en seier å bare komme til intervju i disse tider liksom 🙂

      Tusen takk 😀 Gleder meg veldig til å se de live altså 😀

    7. Gratulerer med jobb!
      Jeg begynner i ny jobb på mandag jeg også, men den er bare for ett år. Jeg håper at de raskt skjønner at de vil beholde meg, for jeg er veldig innstilt på en jobb uten sluttdato…

    8. Tante Jul: Tusen takk 😀

      Så spennende 😀 Håper du får forlenget det da, uten en sluttdato <3 Jeg har også bare et vikariat, så blir spennende å se om jeg vil bli i det offentlige, eller om jeg vil gå tilbake til det private 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg