LITT OM I DAG.

 

I dag har jeg nesten ikke gjort noen ting. 

 

Petter har fått et par småturer, ellers har jeg ligget rett ut på sofaen hele dagen, mer eller mindre. Jeg kom meg på butikken sånn i halv tre tiden. Nå kan jeg jo skylde på at jeg har fått jobb og må passe på å hvile mens jeg kan. Kremt. Jeg har enda ikke fått beskjed om når jeg begynner i den nye jobben, men det er ikke lenge til, så mye veit jeg. Jeg gleder meg i alle fall til å begynne. 


Fra gårdagens tur med Sally og Esther. 

I kveld skal jeg faktisk på hockeykamp, igjen. Egentlig var sesongen over for min del, etter at Comet spilte sin siste kamp forrige helg, men så blir det kamp i kveld også. Vi skal rett og slett inn å heie på Sparta i kvartfinalen i kveld. Det blir gøy. Jeg har nettopp kommet ut av dusjen og skal straks begynne på middagen, og så skal Petter få en tur til før vi drar innover. Det var det. 

 

Har du noen planer for kvelden?

 

_____________________

#hverdag #hockey #slapp 

_____________________

18 kommentarer
    1. I kveld blir det rolig hjemme. Tar en liten reise i morgen men kommer hjem onsdag. Blir vel litt TV i kveld ellers blir det datatid for det tar tid og blir kjent med alle finesser jeg kan gjøre med min nye pc. Men det kommer seg etter hvert. Burde ha handla litt inn til leiligheten 2 lamper og en kuppel til gangen. Håper det dukker opp et salg snart.
      Men nå er det middag her med pølsepanne + tilbehør.

    2. Ja det er lurt å hvile litt før du begynner på jobb…da blir det full rulle igjen..men det klarer du!! Kos deg på kamp! ha en god kveld!

    3. Ja, nyt slarafen livet mens du kan :-p Det er spennende med ny jobb da, regner med du tar oss med på reisen der og 😉
      I kveld sitter jeg barnevakt for niesene, skulle ha lest litt fag, men sitter å surfer på bloggen og ser på 4 stjernes middag i stedet haha Flittig student? Ikke i kveld i hvert fall :-p

    4. Gratulerer med jobb <3 Jeg leste det en plass, men tror ikke jeg fikk gratulert deg.
      Og ja, da er det viktig å hvile når man kan 😉
      Håper du koste deg på kamp. Her har det vært litt yatzyspilling med datteren min, og så litt blogging da 😉 Må jo til det også 😉
      Nå er det øyeblikk en tur til sengs i noen timer, før ny dag skal startes 🙂

    5. Helge: Så spennende med en liten reise da- god tur 😀

      Ja, mye man kan gjøre med pc, og det tar noen ganger litt tid å finne ut av alt- spesielt hvis man ikke er så godt kjent med det fra før av 🙂

      Ohh, pølsepanne er godt, hvis det er det jeg trur det er 😉 Jeg pleier å kutte kjøttpølser i terninger og steke i det stekepanne med masse grønnsaker av ymse slag og så har jeg som regel hjemmelagd potetmos til 😀

    6. Søtmonsen ): Ja, jeg gleder meg veldig- så jeg passer på å slappe av mens jeg kan 😉 he he..

      Lykke til med praksis og eksamen- det går nok bra 😀

    7. minruteteskjorte: Jeg har jo nesten ikke jobbet på 1.5 år, og ingenting det siste halve året, så jeg har jo hatt mye “fritid”, men det er liksom så ufrivillig, så det blir jo bare et ork og stress og mas :O Nå er jeg så klar for å endelig kunne jobbe igjen, så nå slapper jeg av mens jeg kan så jeg er klar for å begynne å jobbe 😀 he he

      He he- høres ut som en normalt studentliv det der 😉

    8. Eva: Tusen takk- gleder meg virkelig til å begynne å jobbe igjen 😀 Og da må jeg jo hvile mens jeg nå kan, før jeg begynner for fult 😛 he he..

      Så koselig- yatzi er gøy 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg