50 SPØRSMÅL OG SVAR.

 

Bare for gøy. 

 

1. Hvor var du for 3 timer siden?

 – Da satt jeg i sofaen å ristet grønnsaker på boks i en shaker. 

2. Hvem er du forelsket i?

 Kristoffer. 

3. Har du noen gang spist en fargestift?

– Det veit jeg ikke, men godt mulig jeg gjorde det som liten?  

4. Finnes det noe rosa innen en radius på 5 meter rundt deg?

-Ja, hele 4 ting. En liten toalettmappe, en neglfil, en markeringstusj og Applaus fra Mary Kay.

5. Når dro du sist gang på kjøpesenteret?

– Det er vel ca. 2 uker siden, når jeg måtte fylle opp matlageret til Petter.

6. Har du på deg sokker akkurat nå?

– Ja, alltid. Jeg hater å være barbeint. Sover helst med sokker også jeg. 

7. Har du en bil verdt over 2000 dollar?

– Ja, det har jeg. Den er rød. 

8. Når var sist gang du kjørte ut av byen?

– Det var vel på torsdagen når jeg var på jobbintervju i Sarpsborg. 

9. Har du vært på kino i løpet av de siste 5 årene?

– Ja, faktisk opp til flere ganger. Det er litt uvanlig for å være meg. 

10. Er du heit?

– Det er ikke så lenge siden jeg kom inn fra en tur med Petter, så trur gradene sank litt i kroppen etter det. 

11. Hva var det siste du drakk?

– Grønnsaker på boks. Jeg skulle ha drukket vann for et par timer siden, men er ikke så tørst enda. 

12. Hva har du på deg akkurat nå?

– Apegenser, blå bukse og sokker med Flamingo på. 

13. Vasker du bilen din eller lar du bilvaskeren gjøre det?

– Jeg lar som regel noen andre vaske bilen min. Siste gangen var det Kristoffer som vasket bilen min, men det er over et halvt år siden. Oops. 

14. Siste maten du spiste?

– Brødskive med smør og bringebærsyltetøy. Det er det lenge siden jeg har spist! 

15. Hvor var du sist uke på denne tid?

– Mest sannsynlig satt jeg vel i samme stilling i sofaen. Med pc’en på fanget og tv’en på i bakgrunn. Kan også hende jeg faktisk var på tur med Petter. Jeg husker ikke så nøyaktig så langt tilbake i tid. 

16. Har du kjøpt noen klesplagg den siste uken?

– Nei. Jeg er ikke så fan av shopping. 

17. Når var siste gang du løp?

– Det hender jeg løper litt når jeg leker med Petter, men det kvalifiseres kanskje ikke som løping? Ellers var det nok torsdag i forrige uke under oppvarmingen på Kickboksingen. 

18. Hva er det siste sportsarrangementet du så på?

– Jeg fikk med meg Comet sin siste hockeykamp for sesongen forrige helg. Og der kom jeg da på hva jeg gjorde på denne tiden i forrige uke. 

19. Hva er favorittdyret ditt?

– Hund. Ellers er jeg også veldig fan av pingviner, tigere, giraffer, ulver og isbjørner. Jeg liker egentlig veldig mange dyr altså. 

20. Din drømmeferie?

– Jeg har alltid hatt veldig lyst til å reise til Roma og Athen. Ellers virker Hawaii veldig fint. Irland står også på ønskelisten. 

21. Den siste personen du var på besøk hos?

– Naboen i andre etasje. 

22. Den verste skaden du noen gang har hatt?

– Jeg slo hodet gjennom vinduet på bilen en gang. Slapp unna med småskader og noen kutt i ansiktet, men det er vel i grunn det verste. 

23. Har du vært forelsket noen gang?

– Ja.

24. Savner du noen akkurat nå?

– Nei, egentlig ikke. Men jeg gleder meg til Kristoffer kommer hjem fra trening. 

25. Siste filmen du så?

– Fast & Furious: Fast Five. 

26. Hva er ditt hemmelige våpen for å lokke til deg det motsatte kjønn?

– Jeg har ingen hemmelige våpen. Alle veit at jeg er maks sjarmerende. 

27. Hva er dine planer for i kveld?

– Jeg har ingen planer i det hele tatt. Orker ikke tanken på å reise meg fra sofaen en gang.

28. Hvem er den siste personen du sendte en melding til på Facebook?

– Janne. Men jeg svarte på en melding fra Marthe sist. 

29. Neste tur du skal på?

– Jeg trur egentlig ikke jeg har noen turplaner før jeg skal til Gol i juni.  

30. Noen gang vært på leir?

– Jeg var faktisk på sommerleir fire år på rad når jeg var yngre. Kjempegøy! 

31. Er du skoleflink?

– Jeg har hatt år der jeg har vært veldig skolelei, jeg har hatt år der jeg har vært veldig skoleflink og jeg har hatt år der privatlivet har gått utover skolen selv om jeg egentlig kunne bedre enn jeg fikk vist. Jeg elsker å studere. 

32. Hva vil du vite om fremtiden?

– Egentlig ingenting. 

33. Har du på deg parfyme akkurat nå?

– Nei, men jeg har deospray på hver dag, sånn ca. 

34. Skal du til doktoren i nærmeste fremtid?

– Jeg har ingen planer om det. 

35. Hvor er din bestevenn?

– Det veit jeg ikke. Faktisk har jeg ingen bestevenn pr dags dato. 

36. Hvordan har din bestevenn det?

– Det veit jeg ikke. 

37. Er du brun?

– Nei, jeg er en bleikfis uten like. 

38. Hva hører du på akkurat nå?

– Jeg gleder meg så sykt til Ed Sheeran-konsert i juli, så det går for det meste i Ed Sheeran for tiden. 

39. Samler du på noe?

– Nei, ikke nå lenger, men jeg samlet på kosebamser og korker når jeg var yngre. 

40. Hvem er den største sladrehanken du kjenner?

– Jeg velger å ikke svare på det. Orker ikke disse dramafolkene i livet mitt, men jeg veit at de noen ganger leser bloggen min. 

41. Når var sist gang du ble stoppet av politiet?

– Det er sånn ca. 3 år og 7 måneder siden. Jeg blei tatt for å kjøre alt for fort forbi en lastebil, i høyrefeltet. Har holdt meg unna fartsbøter etter det. Bank i bordet. 

42. Har du noen gang drukket brus fra et sugerør?

– Ja, jeg har også drukket brus fra sugerør gjennom nesen. Ikke til å anbefale. 

43. Hva står det i den siste tekstmeldingen du fikk?

– “Takk”. 

44. Liker du sterk mat?

– I utgangspunktet ikke, men jeg har fått veldig sansen for chillikrydder i maten. 

45. Når var sist gang du dusjet?

– I går kveld. 

46. Er du nødt å vaske klær?

– Ja, jeg vil ikke bruke skitne klær og jeg vil i alle fall ikke gå naken. Selv om jeg er så lei klesvask at jeg seinest i går spurte Kristoffer om vi ikke bare kunne bli nudister. 

47. Hva er din familiebakgrunn?

– Norsk og svensk, som jeg veit om. 

48. Er du noen sin bestevenn?

– Nei, ikke nå lenger. 

49. Er du rik?

– Jeg er rik på mange måter. 

50. Hva gjorde du ved midnatt i går kveld?

– Satt oppe hos naboen og youtubet musikk. Det gikk mye i Ed Sheeran. Vi skal tross alt på konsert begge to.

 

Kopier gjerne og svar på disse spørsmålene du også. 

(Jeg fant spørsmålene inne hos Minruteteskjorte.blogg.no). 

 

_____________________

#ommeg #spørsmål #svar

_____________________

16 kommentarer

Siste innlegg