TILBAKEBLIKK, FEBRUAR.

 

Årets korteste måned er allerede over. 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Uten tvil at jeg endelig har fått jobb! Siste dagen i februar kunne ikke ha vært bedre, uansett hva! Nå gleder jeg meg bare til kontrakten er signert og jeg har min første arbeidsdag, slik at jeg kan komme skikkelig i gang. Herlighet som jeg gleder meg! 

 

Månedens nedtur

Jeg trur egentlig ikke jeg har hatt så mye nedtur denne måneden altså. Jeg har holdt meg frisk og har vært mer aktiv enn noen gang, så jeg kan vel egentlig ikke klage. 

 

Månedens turer

Jeg har faktisk ikke fått vært på så mange skogsturer, eller turer med andre denne måneden, bortsett fra en. Men, vi har vært på mange turer, Petter og jeg, rundt i traktene her hjemme, så vi har fått trimmet oss nok i alle fall. 

 

Månedens tanker

Jeg har vel tenkt mest på alt i forhold til jobbintervjuer, jobb og alt som hører ved. Formen er god og jeg er så klar for å komme i gang med jobb og aktiviteter igjen. Gode tanker.

 

Månedens blogger

Denne måneden er jeg mest glad over at Evaswindow er tilbake mer og mer. Og at hu kom tilbake med de flotteste nyhetene var jo bare ekstra koselig og gøy. Jeg unner henne virkelig alt godt hu har funnet og gleder meg over å følge henne på veien. Ei flott dame med mange flotte tekster og bilder fra livet. 

 

Månedens blogginnlegg

Jeg har vel egentlig vært ganske så aktiv på bloggfronten nå i februar, trur jeg. Er i alle fall ikke mange dagene jeg ikke har blogget. Noen innlegg jeg vil trekke frem:

VEIT DU BEDRE ENN EKSPERTENE? ♣

DET ER PLASS TIL ALLE ♣

13 SPØRSMÅL OG SVAR ♣

FLERE PROFILER ♣

MENNESKEHETEN ER EN SKAM! ♣

 

Har du hatt en fin februar?

 

_______________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #februar #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

_______________________________________________________________

6 kommentarer
    1. En flott måned med mange turer og flotte bilder! Gleder meg med deg…og det var såå koselig å høre at du har fått deg jobb! Ønsker deg en ny spennende ny måned! ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg