SÅ SINNSSYKT GLAD!

 

Jeg skjønner nesten ikke at det er sant!  

 

Jeg har fått jobb! I går fikk jeg en telefon om at jeg hadde fått tilbud om jobb etter et intervju jeg var på her om dagen. Jeg trudde ikke jeg skulle få tilbakemelding før i neste uke, så jeg blei tatt litt på sengen. Eller rettere sagt sofaen, jeg hadde nemlig duppet av på sofaen når telefonen ringte. Jeg trudde nesten ikke mine egne ører når hu sa at jobben var min hvis jeg vil ha den. 

Selvfølgelig vil jeg ha den! Likevel skulle jeg på et andregangsintervju i dag, på en jobb jeg også veldig gjerne ville ha. Vi blei derfor enige, bemanningsbyrået og jeg, om at jeg skulle vente med å takke ja til jobben jeg hadde fått tilbudt, og se hvordan det føltes etter intervjuet i dag. Intervjuet gikk vel egentlig bra, og jobben virker både interessant og veldig spennende. 

Men, de er ikke ferdige med å ta en avgjørelse enda, og skal intervjue flere. Og så sitter jeg her da, med et jobbtilbud fra noen jeg virkelig vil jobbe hos. Det er like mange fordeler med begge plassene, men jeg trur jeg på sikt vil tjene på å si ja til de jeg ha fått tilbud fra, selv om det kun er et vikariat. Det er jo ikke sikkert jeg får tilbud fra disse andre, så jeg kan ikke la sjansen gå i fra meg. 

Jeg har derfor takket ja til det vikariatet, og er veldig fornøyd med det valget. Jeg har fått jobb og det føles bare så fantastisk bra å si det og skrive det. Etter noe som føles som uendelig mange jobbintervju har jeg endelig fått jobb. Jeg kan puste ut og bare forberede meg på å endelig skulle ut i arbeidslivet igjen. Det er stor sjanse for at jeg begynner allerede i neste uke. Jeg er så klar! 

 

Jeg er i lykkerus! 

 

_____________________________________

#hverdag #jobb #jobbtilbud #valg #arbeidslivet 

_____________________________________

22 kommentarer
    1. Gratulerer..lurt å si ja om det er en jobb du kan tenke deg ja.. for som du sier om du venter kan noen andre få tilbudet… Blir spennende det her :))

    2. Det er SÅ herlig, og jeg synes det var så koselig å få vite det allerede i går, mens jeg var på konsert :-)) Sikkert bare lurt å ta den første, og så får du sikkert forlengelse 🙂 Eller fast, etterhvert 🙂

    3. Ååå så gøy å høre!! og ja..de fleste ansetter vel i vikariater i første omgang..også kan man få mer fast etterhvert…Så bra!! og vi er også i litt lykkerus her nå..for Bjørn har også bare hatt 60% fast stilling..men har jo masse ekstra vakter å ta av..men er jo alltid litt usikkert..også om man blir syk osv…Så han fikk i dag 100% stilling fast! DET er deilig..særlig når man begynner å bli gammel og grå…hihihi..Men det er jo supert å i det hele tatt få seg jobb nå i disse tider!! Gratulerer så mye!!

    4. annebe: Takk 😀 Ja, kan ikke risikere å sitte uten jobb for å vente på en jeg kanskje ikke får 🙂 Og, det var jo en jobb jeg veldig gjerne ville ha, så måtte jo nesten si ja 😀

    5. frodith: Herlighet, jeg var jo så glad i går og måtte jo liksom bare fortelle det til noen <3 <3 Ville jo ikke gå ut med det før jeg i det minste hadde sagt ja til jobben- nå venter jeg bare på en kontrakt slik at jeg kan fortelle hvor også 😀

    6. Toini: Tusen takk 😀 Ja, er en del vikariater ute å går. Dette er et vikariat for noen som skal tilbake, så jeg får se hva som skjer etterpå, men er veldig glad for all erfaringen jeg kommer til å få og er veldig fornøyd altså 😀

      Åhhh, så deilig- gratulerer så mye til dere også 😀 Jobb er ikke akkurat noe som vokser på trær, så man må holde på det man får <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg