BURSDAGSOPPDATERING.

 

Vi er fortsatt i februar og bursdagene er ikke over enda. 

 

Hadde jeg skullet skrevet et innlegg for hver bursdag i februar hadde det blitt nok så mye, så jeg har tatt de nærmeste og så bare nevner jeg de utenom sånn i full fart. Den siste oppdateringen kom den 13. februar, etter to bursdager den 12. og en bursdag den 13. Etter det var det ingen som hadde bursdag før 17. februar. Da var det ei svigerinne som blei 24 år. Hurra for henne. 

I dag har svogeren min, Daniel, bursdag. Han blir 26 år. Daniel er en liten skue altså. Man trur han er en stille og sjenert gutt, men der tar man egentlig feil. Han er den som synger opp til allsang på bursdager og har sikkert mer på hjertet enn hva jeg har fått med meg. En hyggelig og grei gutt på mange måter. Gratulerer så mye med dagen din i dag, Daniel. 

Ellers er det den store dagen til ene søskenbarnet mitt i dag. Jonathan blir nemlig hele 18 år. Det er stort da. Alle gleder seg vel til akkurat den bursdagen. Endelig voksen liksom, selv om man egentlig ikke vil ha noe mer ansvar enn man har. Men bare det å vite at man er myndig er litt stort likevel. Gratulerer så mye med 18 års dagen din i dag, Jonathan. Håper dagen blir fin. 

Da trur jeg faktisk februars bursdager er over for min del. Jeg trur i alle fall ikke jeg har glemt noen. Jeg syns det er godt jobbet å ha husket alle de sånn ca. 13 stk i familien som har bursdag, pluss alle vennene som også har bursdag i februar. Mars er heldigvis en litt mer rolig måned hva gjelder bursdagsfronten. Kommer kun på søsteren min som har bursdag i mars. 

 

Er du god på å huske bursdager? 

 

_____________________________

#hverdag #bursdag #bursdagshilsen 

_____________________________

6 kommentarer
    1. Åh, det var mange bursdager i en og samme måned 😀
      Jeg var flink før til å huske bursdager, og nå har vi jo Facebook, så da er jeg jo reddet likevel 🙂
      I februar hadde vi to bursdager til og med forrige året her i familien. Min datter og min mamma. Nå har min mamma gått bort, så på onsdag, som er hennes bursdag, skal jeg inn på graven og tenne lys og tenke på gode minner <3
      Min datter fylte 17 i begynnelsen av februar, men vi har enda ikke fått feiret henne. Det kan vi ikke gjøre før uti mars en gang....pga forskjellige omstendigheter. Så vi gleder oss til det 🙂
      Kos deg med dagen i dag, og nyt resten av måneden <3

    2. Herre min som du feirer. Jeg ha en liste… Men jeg tror jeg glemmer noen blogg-bursdager om dagen, men det er folk som er så lite på blogg at jeg ikke gidder mer.. Og andre jeg ikke kjenner så veldig…Det får være greit.. 😉 Venner husker jeg 🙂

    3. Gratulerer til alle sammen! Jeg har sluttet å huske bursdager, for det kommer opp på fb..men jeg har blitt litt sløv med å se på siden hvem som har bursdag..så kan nok fort glemme noen ja….hihihi

    4. Eva: Ja, facebook trur jeg redder de fleste når det kommer til bursdager altså 🙂 I dag har jeg to på vennelisten som har bursdag 😛 he he…

      Koselig å tenne lys da på bursdagen <3 Og blir sikkert veldig koselig å feire datteren din i mars også 😀

    5. frodith: Blir nok å feire ja 😛 He he..

      Det er helt innafor å glemme de som likevel ikke er så aktive og som man kjenner så godt, syns jeg 😀

    6. Toini: Takk 🙂 Ja, og så er det enklere å følge med på pc enn på mobil har jeg skjønt, for på pc står det liksom på høyre side, mens på mobilen må man jo fysisk inn på kalenderen, eller noe sånt.. Noen, i alle fall de man har mest kontakt med på facebook, kommer gjerne opp som en påminnelse nå da- men likevel 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg