NU ÄR DET NATTEN.

 

Fikk kjørt meg i dag, ja. 

 


I mangel på noe nytt å legge ut. 

Nå er jeg sliten, etter et hard time med kickboksingtrening. Herlighet, jeg merker formen suger på det planet der altså. Mer om det i morgen. Jeg kjenner det ikke drøyer lenge før jeg finner sengen nå. Jeg har nettopp kommet meg ut av dusjen og har drukket litt restutisjon på boks, så håper den er med på å bidra til at stølheten ikke tar helt av de neste dagene. God natt, liksom.

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

________________________________

#hverdag #natten #sliten #trening #sove

________________________________

16 kommentarer
    1. Kickboksen høres virkelig hardt og slitsomt ut…, flink du ;o)) Min dag er ikke vært så veldig spennende akkurat… Jeg har vært på jobb, og har mer eller mindre sittet med nesa inn i skjermene… I morgen blir det trening hos manuellterapeuten, og jeg gruer meg nesten, for det er noen dager siden sist… Ha en riktig god kveld og natt :o))

    2. Åh, kickboksing er så kult! Drev faktisk på med det selv da jeg var barn 🙂 Jeg har også fått kjørt meg hardt i dag, 3 timer med dans, så nå skal det bli godt å legge seg!
      God natt 😀

    3. Når jeg leser restusjon på boks, får jeg det i mitt hode til å høres ut som noe.. ikke bra haha x)
      Dagen idag har vært blanda med trøtthet, stress angst, blir piss-forbanna til at jeg begynte å grine..jippi.

    4. Vera Lynn: Det er det også- men jeg overlevde, så jeg får vel fortsette til jeg en dag stryker med 😛 he he.. Det er veldig gøy da 😀

      Håper du ikke blir helt slått ut av treningen da 🙂

    5. Lisabeth: Det er hardt og tungt, men veldig gøy i alle fall 😀 Gøy å prøve noe nytt også 😀 Oi, tre timer med dans er mye trening da 😀

    6. Toini: Merkelig nok finnes jeg ikke støl i det hele tatt- i alle fall ikke enda. Kjenner musklene på innsiden av lårene er ømme, men utenom det føles det bra altså 😀 Kanskje fordi jeg tok en ekstra uttøying i en 40 graders dusj og drakk restorate etterpå 🙂 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg