NU ÄR DET NATTEN.

 

Alt man skal gjøre. 

 

I dag har vært en sånn dag der jeg bare har hatt lyst til å gjemme meg under pleddet i sofaen. Men det funker jo dårlig når man må så mye. Jeg var jo hos veterinæren med alle tre dyrene i dag, og det krever jo litt forberedelser og det krever litt styr etterpå også. Mini måtte som jeg nevnte tidligere i dag bades, og det er jo nok så utfordrende når han i utgangspunktet ikke liker å bade. 


Når man kun har fått en kattevask, mens man venter på at peisen skal varme opp leiligheten, og børsten lar vente på seg. Bustetroll. 

Rett før jeg dro til veterinæren fikk jeg også en telefon om jeg kunne komme på jobbintervju i morgen, noe jeg selvsagt kan. Det var det intervjuet som blei utsatt pga sykdom. Jeg skal også på intervju på torsdag, så jeg har sittet litt nå i kveld for å forberede meg til det. Jeg fikk dessverre ikke den jobben jeg var på intervju til i forrige uke, men jeg er klar for nye intervju jeg nå. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

_______________________

#hverdag #jobb #dyr #natten 

_______________________

10 kommentarer
    1. Se han da..vil inn. vil inn..men ville nok fort ut når du kom frem med dusjen..hihihi…så synd med jobben..men, flere sjanser! lykke til med intervjuene!

    2. Toini: Vel, jeg åpnet døren for å slippe han inn, men han skulle bare sitte der å glo! Katteluke hadde vært tingen- orker ikke all den trimmen 😛 ha ha..

      Men ja, han måtte dusje ikke lenge etterpå, og da ville han ut med en gang. Ha ha.. Han måtte pent holde seg inne til han hadde tørket litt 🙂

      Ja, kjedelig med jobben, men har flere intervjuer på gang, så før eller siden må det jo klaffe 😀 Takk 😀

    3. Høres ut som en rimelig hektisk dag med den kattevasken, he-he! Når det gjelder de jobbintervjuene, så er det bare å prøve og prøve. Snart skal du se du lykkes! Likte både katten (selv om den ikke var nystriglet) og også den sommerfuglen på bildet! Kos deg med forberedelser utover. Natta <3

    4. Jeg krysser fingrene for deg. Kanskje du får drømmejobben? Ha en god kveld og natt! Dagen min har vært rolig, solrik og ganske fin! Deilig å se sola igjen! Men kaldt. -12 grader ute.

    5. toveview: Blir fort litt hektisk, men nå er det heldigvis et år til neste vaksine, så får trøste meg med det- og krysse fingrene for null skader i mellomtiden 😛

      Ja, er jo kjempegod trening å gå på masse intervjuer, og det har jo bare gått bedre og bedre nå 😀 Satser på at jeg finner en spennende jobb som passer meg om ikke så lenge 😀

      He he- det ser jo ut som om hele brystet hans er helt desformert 😛 Lille pelskladden min <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg