IS OG KALDT PÅ STRANDEN.

 

Kaldt, men fint.

 

Vi stoppet en tur på Vanninga, bare for å strekke litt på beina. Som jeg trudde var det ikke et menneske å se noen plass. Det er jo vinter og det er ikke akkurat da folk tilbringer mest til på stranden. I tillegg er det kaldt og det blåser veldig mye, så det er ikke akkurat det mest spennende turværet på en søndag heller. I alle fall ikke for de som ikke har hund og må ut uansett. 


1. Kaldt, men fint i dag. 


2. Kan minne litt om en bille, eller noe slimete. 


3. Is er fascinerende. 


4. En stein full av is. 


5. Minner om en Piraya!


6. Blank og fin is. 


7. Minner litt om en skilpadde med maske på. 

Det var veldig kaldt på stranden så det blei ikke akkurat en lang tur. Vi gikk bare rundt å trasket i et lite kvarter. Petter fikk lov til å bare gå rundt som han ville og snuse på det som måtte være spennende, mens jeg bare tuslet rundt og tok litt bilder med mobilen. Jeg blei fort kaldt, selv om jeg hadde greit med klær på. Den vinden er skikkelig sur altså. 


8. Istapper. 


9. De hang nesten tvers over hele stranden. 


10. Lang rekke med is.


11. Noen hadde mistet grepet litt. 


12. Når man må stå på kommando. Ikke den vakreste stilen akkurat, men. 


13. En liten gladfis. 


14. Syns han har stått i ro lenge nok nå. Ca 10 sekunder altså! 

Petter ligger rett ut på den nye madrassen sin som et slakt nå. Det er ikke så mye som skal til for at han er fornøyd med dagen. Selv skal jeg ta meg en dusj så jeg kanskje får litt varme i kroppen igjen. Jeg fryser fortsatt, selv om det er en time siden vi kom hjem og jeg har sittet under pleddet siden det. Vinteren er fæl noen ganger altså. Faktisk er den fæl alltid. 

 

Er det kaldt hos deg i dag? 

 

_______________________________________

#foto #vanninga #strand #tur #hund #is #istapper

_______________________________________

14 kommentarer
    1. Ååå det var noen flotte bilder! Elsker sånne isbilder! Se den steinen da…Herlig!! og flott bakgrunn..Var faktisk ikke så kaldt her i dag..og den snøen som kom i går har lagt seg fint oppe på isen..men var festet seg litt..så var egentlig ganske greit å gå i dag…Jeg traff ikke på en sjel jeg heller….hvor er alle på vinterstid? og OL tid? hihihih.. ha en god dag videre!

    2. Jepp….vinteren er alltid fæl, men den kan være vakker også, som isbildene dine viser. Fantastisk fin kunst fra naturens hånd <3 Skjønner godt dere er kalde og slitne nå ja 🙂
      Jeg har hatt det godt og varmt under dyna. Men nå skal jeg også ta meg en dusj, og vente på at kjæresten snart skal dukke opp <3
      Kos deg masse videre <3

    3. Fine bilder. Is er vakkert og kan minne om mye rart men smaker best om sommeren. Ikke så veldig kaldt, er vel 8-10 minus tidlig på dagen. Men nå er det kommet en del snø og er kun minus 3 ute.

    4. Toini: Tusen takk 😀 Syns bildene blei overraskende fine når jeg kom hjem og fikk sett på de- er litt vanskelig å være sikker når man kun ser de på tlf, skjermen min er jo alltid skitten 😛 he he..

      I går begynte det å snø igjen på kvelden, og det blåste heftig, så det var et skikkelig drittvær. Så ser det ut som at det har vært litt mildt igjen nå i natt, eller på morgenen, så det så ut som at det skulle bli mest sørpe igjen, men nå snør det tett i tett igjen- blir så lei denne type vinter altså…

    5. Eva: Noen ganger viser den seg fra en fin side, det skal den ha denne vinteren <3 Og i går var egentlig en fin dag, selv om det ikke var sol, men vinden ødela så klart en del for at man orker å være ute så lenge 🙂

      Håper du er litt bedre nå <3

    6. Helge: He he, ja, is smaker best om sommeren, selv om jeg gjerne spiser litt Diplom Is på vinteren også 😉

      Her snør det igjen, men er ikke så fryktelig kaldt nå, trur jeg, og vinden har gått å lagt seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg