I GÅR OG I DAG.

 

Har ikke alltid tid til å oppdatere.  

 

I går hadde jeg som nevnt en liten spadag med tanten min. Vi tok ansiktsmaske og pleiet huden med herlig hudpleie. Det var veldig deilig altså, avslappende og godt. Og så hadde hu med et tonn med gelé som vi satt å trykte i oss. Jeg elsker jo gelé og kan faktisk nesten spise et tonn aleine. Vi koste oss veldig, med andre ord. Resten av kvelden blei tilbragt hos tanten min i 2. etg. 

I dag er det visst morsdag, og det skal vel kanskje feires bittelitt. Jeg skal bare slurpe i meg grønnsakene mine på boks, og så skal jeg ta med meg Petter på en liten tur. Jeg skal hente noen skøyter hos noen, så tenker vi stopper opp på en strand, eller noe på vei hjem. Det blåser som en gal ute i dag, så jeg regner med vi har en hver plass vi måtte velge for oss selv. Ha en fin dag. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

______________________________

#hverdag #planer #tur #helg #søndag

______________________________

16 kommentarer
    1. Gele i fine farger det der 🙂 Her kommer gutta å spiser boller som mannen har bakt..å feirer meg litt da… Fin dag videre til deg <3

    2. Mmm…er lenge siden jeg har spist gele 😀 Så godt ut 😀
      Og kjekt med en sånn dag med tanten din 🙂 Min tante bor et stykke borte, men da jeg besøkte byen sist, tok jeg henne med ut og spiste 🙂 Det var koselig. Hun er jo over 80 🙂
      Dagen i dag tilbringes nok stort sett til sengs. Penicillinkur her, og feber og hele pakken. Og datteren min er i Oslo, og kommer ikke hjem før sent i kveld. Så morsdagen blir feiret i morgen her hos oss 🙂
      Men kjæresten kommer hit, og skal være her i mange dager. Og det gleder jeg meg til <3
      Kos deg masse masse i vinden <3

    3. Herlig fargeblanding ;D Tenkte du skulle slurpe i deg det der i dag, men så leste jeg grønnsaker, haha xD Så for meg deg med et sugerør og gele ;P
      Har spist litt gele i dag selv men det på en kake da 😀 Er jo så godt <3 Tihi
      Ha en fortsatt fin kveld <3

    4. Eva: Det er jaggu lenge siden jeg også har spist gelé- i september i fjor faktisk 😛 Nam nam nam- spiste litt i går også 😉 he he..

      Ja. veldig koselig 🙂 Og det var jo veldig koselig å kunne gå ut med tanten din da- det satte hu nok pris på 😀

      Så kjedelig at du har blitt syk! Masse god bedring <3 Hyggelig at kjæresten kommer da, så kan han pleie deg litt ekstra <3

    5. Victoria Larsen: Gelé er godt 😀 Takk 🙂 Jeg har ikke så mye med morsdagen å gjøre, men mødre liker vel oppmerksomhet, så da er jeg med på å gi det 🙂 God bedring til deg 🙂

    6. Søtmonsen ): I mine yngre dager hendte det at jeg spiste gelé med sugerør faktisk 😛 ha ha.. Det funker, det tar bare sykt lang tid og lager masse unødvendig lyd 😛 he he..

      Den kaken din så veldig god ut! 😀

    7. Søtmonsen ): Alt må prøves 😛 ha ha.. Jeg drakk også cola med sugerør gjennom nesen- det gjør helt sykt vondt!! Ha ha…

      Det tviler jeg ikke på at den blei 😀 Fin blei den også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg