EN LITEN SPADAG.

 

Det er viktig å kose seg litt ekstra innimellom. 

 

I dag kommer tanten min, som altså hadde bursdag her om dagen, for å få en liten facial-treatment med produkter fra Mary Kay. Det blir vel hovedsakelig hudpleie og ansiktsmaske, men kanskje litt enkel sminke også. Vi får se hva vi får til. Vi skal i alle fall kose oss, for hu har med et lass med gelé også. Det er tanten sin det, som veit at j eg elsker gelé. Uten vaniljesaus, vel og merke. 

Akkurat nå sitter jeg å drikker grønnsakene mine. Det er litt pinlig å innrømme at jeg nettopp ristet på shakeren uten å ha lukket lokket først og at hele pc’en, sofaen og teppet jeg har over meg druknet! Jeg har nettopp vasket det teppet! Bahh. Jeg får bare vaske det igjen. Jeg skal også rydde og vaske litt her hjemme før tanten min kommer. Jeg veit ikke helt når hu kommer enda, men. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

________________________________

#hverdag #helg #hudpleie #hjemmespa

________________________________

16 kommentarer
    1. Har alt vaska tøy og rydda kjøkken. Så har jeg måkt snø ca 1 times tid. Snøen er våt og tung så det blir neppe noen skitur i dag, men det ble skitur i går og da så jeg et rådyr på vei hjem fra skogen. Sist mandag så jeg 4 som gikk på veien ikke så langt unna. Skal ut snart en tur men før det blir det litt vasking av gulver her. Ha en fin dag.

    2. Så deilig med litt stell av hud og kos med gele..vaniljesausen er jo det beste da..hehe.. Lite planer ..god mat og tv i kveld 🙂 Klem <3

    3. Kos med spadag da 😀 Kos dere masse ^^ Vi skal selv ut for å sjekke ut den gaming restauranten her i byen 😀 Og så har jeg lagd ei ostekake siden det er morsdag i morgen, og jeg har invitert svigers for å feire den og bursdagen til kjæresten som var ^^

    4. Jeg har vært ute og kjøpt meg ny jakke til å gå tur i til våren… 😀 Jeg hadde jo INGEN fra før kan du vel skjønne…Hvertfall ikke SÅ fin turkis…Vært på kafe også. Nå bare serier og middag og slaraffen-liv

    5. Helge: Da fikk du i alle fall en god treningsøkt med å måke, selv om det kanskje er gøyere å heller stå på ski, men 🙂

      Det er koselig å se dyr på turene- for et par uker siden så eg en hare som løp over veien. Herlighet, jeg hadde helt glemt hvor stor harer er, for min første tanke var at: stakkars, den rådyrungen var født veldig seint, men så kom jeg nærmere og det var altså en stor hare 🙂

    6. annebe: Alltid deilig å pleie huden litt ekstra 😀 Og gelé er aldri feil, med mindre det er vaniljesaus på 😛 ha ha.. Jeg er ikke særlig glad i vaniljesaus 😛

    7. Søtmonsen ): Takk 🙂

      Så koselig- håper restauranten falt i smak 😀 Og håper dere koser dere med kakespising på morsdag og bursdag i dag 😀

    8. Toini: Takk 😀 Jeg trur jeg fikk tørket ut det meste av sølet fra tastaturet 🙂 Heldigvis ikke noe sukker i det, så det blei i alle fall ikke seigt 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg