FINE GAVEN.

 

Det er så koselig med overraskelser. 

 

For et par uker siden, mens jeg var syk faktisk, fikk jeg plutselig melding fra eieren til Sally og Esther om at hu hadde en liten god bedring gave til meg. Det var jo veldig koselig. Enda mer koselig var det når jeg fikk bilde av hva det var. Hu hadde rett og slett laget en kjøleskapsmagnet av et av bildene mine fra en tur vi var på for litt siden. Hu hadde lagt til kennelnavnet bare. 


Fineste gaven! 


Syns den gjorde seg godt på kjøleskapet, ser man bort i fra at Doffen har ommøblert litt. Kremt. 


Originalbildet mitt. 

Jeg syns det var en kjempefin gave! Vurderer faktisk å kjøpe meg en magnetmaskin selv jeg nå og pynte opp kjøleskapet med enda flere hunde- og kattebilder. Man kan aldri ha for mange dyrebilder liksom. I alle fall ikke når det kommer til egne dyr. Jeg har jo ingen bilde av Mini og Pus noen steder, så syns det hadde vært på sin plass jeg. Tusen takk igjen, Marthe. 

 

Har du mange kjøleskapsmagneter? 

 

_____________________________________

#hverdag #gave #magnet #kjøleskapsmagnet

_____________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg