HIPP HURRA FOR LILLESØSTEREN MIN.

 

Enda en bursdag. 

 

I dag har lillesøsteren min bursdag, og tallet er 23 år. Beste alderen ever, spør du meg! Når noen spør hvor gammel jeg er svarer jeg 23 år. Jeg husker ikke så mye fra jeg var 23 år, som gjør at det var akkurat det året jeg stoppet opp. De fleste stopper jo på 29 år. Men 23 klinger så godt og man er, i følge tallet, voksen i hele verden. 23 år er en fin alder, med andre ord. 


Sara, og lille Elof. 

Sara, eller Linnéa som hu nå kaller seg, er den nest yngste i søskenflokken vår, og enda et bevis på at vi begynner å bli gamle hele gjengen her. Det er jo 9 år mellom oss, så jeg nærmer meg jo faktisk fossil jeg nå. Sara er ei søt jente, ei superflink mamma og hu er hardt arbeidende innen helsevesenet. Lille jenta har liksom blitt voksen på ordentlig. Hu er ei søt ei hu her altså.  

 

♥ Gratulerer med 23 års dagen din, Sara Linnèa Jaqueline ♥

 

___________________________________________

#hverdag #familie #bursdag #bursdagshilsen #søster

___________________________________________

10 kommentarer

Siste innlegg