HIPP HURRA FOR VERDENS BESTE TANTE SOM HAR BURSDAG I DAG!

 

Så må jeg prøve å score litt poeng her da. 

 

I dag er det tanten min som har bursdag. I går var det storebroren min, lillebroren min og tantebarnet mitt som hadde bursdag. Ingen tvil om at februar er i gang. Men i dag er det altså tanten min som har bursdag, og siden hu er veldig glad i smiger, og jeg ikke akkurat skrev verdens hyggeligste bursdagshilsen på facebook tidligere i dag får jeg heller prøve å score litt poeng her. 


Legg merke til at jeg deler et bilde av en ung og sprek tante. Se bort i fra den mindre pene babyen- det er bare meg. 

Tanten min er verdens beste. Som noen kanskje veit fra før bodde jeg hos henne i flere år når jeg var liten. Vi har derfor et litt tettere bånd enn jeg har med mange av de andre. Faktisk er vi så like at vi pleier å tulle om at det er rart at det ikke er hu som er min biologiske mor. Like kule, morsomme og rare begge to. Hu ei ei grei ei altså, det må jeg si om tanten min. 

 

♥ GRATULERER MED DAGEN DIN, VERDENS BESTE TOVE ♥

 

____________________________

#hverdag #familie #bursdag #tante

____________________________

10 kommentarer

Siste innlegg